הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"גיל 15 זה הזמן לעזוב את הבית": ג'דה פינקט סמית' שוחחה עם ילדיה וסיפרה מדוע הניחה לבנה לעזוב
ג'דה: "אני זוכרת שג'יידן אמר לי 'אמא, אני צריך לעזוב, כדי לחיות את חיי'. הייתי מזועזעת, אבל חשבתי לעצמי עד כמה הוא צודק. הזמן הוא עכשיו. הוא בן 15 וזה הזמן עבורו לעזוב את הבית"

הילדים של וויל סמית' וג'דה פינקט סמית', ווילו וג'יידן (19), שוחחו עם אמם בתכנית האחרונה שלה בפייסבוק, Red Table Talk, על איך היה לגדול עם שני הורים סופר מפורסמים.

אל השלושה הצטרפה אמה של ג'דה, אדריאן, וכל בני המשפחה הסכימו שהצורה בה גדלו השניים לא היתה קונבנציונלית. ג'דה הסכימה שיש אספקטים "מוזרים לחלוטין ולא ידועים" בחייהם של ילדיה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חיים בבועה? ג'יידן, ווילו ואימם, ג'דה פינקט סמית'

הילדים סיפרו על כל מיני סיטואציות שחוו ושילדים אחרים לא נאלצו להתמודד אתן. ג'יידן סיפר על התלבטות אחת: "למשל, מה אני עושה כשזה רק אני והחברים שלי יוצאים לארוחת ערב? האם אני מבקש את הצ'ק ומשלם עבור כולם?".

ווילו הוסיפה: "אני ממש שונאת את דיסנילנד בגלל שהיתה לי חוויה אחת איומה כשכולם ציפו שאני אשלם עבורם. הייתי צעירה מאוד, המתנתי בתור והיו בנות גדולות יותר מאחורי שעמדו ודיברו: הו, היא מתכוונת לשלם על כולם. בכנות, בכלל לא חשבתי על זה. זה כאב".

בעוד שבני נוער רבים אינם עוזבים את הקן עד שהם מתחילים ללמוד בקולג', ג'יידן ביקש לעזוב את הבית כשהיה בן 15. ג'דה סיפרה שזה היה אחד הרגעים שוברי הלב ביותר בחייה. "דבר אחד שלמדתי הוא שכל ילד זקוק למשהו אחר. אני זוכרת את היום בו ג'יידן רצה לעזוב, כי זה היה רגע שובר לב בחיי. הוא אמר לי 'אמא, אני צריך לעזוב, כדי לחיות את חיי'. הייתי מזועזעת, אבל חשבתי לעצמי עד כמה הוא צודק. הזמן הוא עכשיו. הוא בן 15 וזה הזמן עבורו לעזוב את הבית".

"הייתי מזועזעת, אבל חשבתי לעצמי הוא בן 15 וזה הזמן עבורו לעזוב את הבית", ג'דה פינקט סמית'

ג'דה המשיכה לספר: "כשג'יידן היה צעיר יותר, אמרתי לוויל שנהיה בעלי מזל אם הוא יישאר בבית עד גיל 16, כי הוא היה כל כך בוגר. הוא עשה סרטים וניהל את חייו. לחיות בסגנון בו אנו חיים זה כמו לחיות בבועה והוא רצה לפרוץ החוצה. אני הבנתי את זה".

לא בטוח שיש הרבה הורים שיבינו, גם אמה של ג'דה, אדריאן, אמרה שלעולם לא היתה מסכימה לכך.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE