הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עונש מוות ומאסר עולם לזוג מקליפורניה שהתעלל למוות בבנה בן ה-8 של בת הזוג
לאחר שמיעת מסכת ארוכה של מעשי התעללות ברוטאליים מצידם של איסארו אגוויאר (37) וחברתו, פרל פרננדז, בת ה-34, כלפי הילד, גבריאל פרננדז, הרשיעו שופטי בתי המשפע העליון של לוס אנג'לס את הגבר ברצח מדרגה ראשונה ואת האם במעורבות במעשים. עונשו של אגוויר: גזר דין מוות. עונשה של האם: מאסר עולם ללא זכות לחנינה. המעשים כנגד גבריאל הקטן, הם "מעבר לחייתיים", הדגיש אחד השופטים בתיק, "משום שחיות יודעות כיצד לדאוג לצאצאיהן"

עונש מוות נגזר על גבר בקליפורניה בעוון הכאה, הרעבה ועינוי שהובילו בסופו של דבר למותו של ילד בן 8.



הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הרוצח, איסרו אגוויאר (מימין). נידון למוות בעקבות הרשעתו ברצח מדרגה ראשונה של בנה של בת זוגתו בן ה-8, גבריאל פרננדרז (משמאל) (צילום: איי.פי.)



הגבר, איסארו אגוויאר (37), נידון אתמול (ה') למוות לאחר שהורשע ברצח מדרגה ראשונה של בנה של חברתו, פרל פרננדז, בת ה-34, גבריאל פרננדז.

האם עצמה נידונה למאסר עולם ללא זכות לחנינה בתיק, בעקבות הודאתה במעורבות במעשים האלימים כנגד בנה מוקדם יותר, בחודש פברואר האחרון.

במסגרת הנימוקים שנתנו השופטים בדין לעונשים, כונתה מסכת ההתעללות של אגוויאר ופרננדז כנגד הילד הקטן, שמת בשנת 2013, "מעבר לחייתית".


האם, פרל פרננדז. נידונה למאסר עולם ללא זכות לקבלת חנינה (צילום: פוקס ניוז) 

על פי התביעה, במהלך חייו גבריאל הוכה, נורה מרובה אוויר, אולץ לאכול צואת חתולים וישן תוך כדי שהוא קשור קשור ופיו חסום בחדר קטן.

אחיו ואחיותיו העידו כי אגוויאר ואמם כינו אותו "הומו", הענישו אותו אם היה משחק בבובות והכריחו אותו ללבוש בגדי בנות לבית הספר.

כתוצאה מההתעללות הקשה שעבר, נמצא גם כי סבל מסדק בגולגולת, צלעו שבורות וכוויות בכל גופו.

שופט בית המשפט העליון בלוס אנג'לס, ג'ורג' לומלי קבע, בין היתר, כי גם שיניו של גבריאל הקטן נשברו כתוצאה שנחבט במחבט.

"למותר לציין כי ההתנהלות (למול גבריאל) הייתה איומה, לא אנושית ולא יותר מרוע צרוף", הדגיש השופט אתמול (ה') בבית המשפט. "המעשים הם מעבר לחייתיים", הוסיף וציין השופט, "משום שחיות יודעות כיצד לדאוג לצאצאיהן".

גבריאל מת יומיים לאחר שאמו התקשרה למשטרה, ב-22 במאי 2013, ודיווחה כי בנה אינו נושם.

היא מסרה לשוטרים כי בנה נפל ונפגע בראשו משולחן טואלט.

לאחר מותו, נקבע כי הילד מת כתוצאה משילוב של טראומה ושל הזנחה.

במהלך דיוני משפטה התנצלה האם, ואמרה כי הלוואי שבנה היה עדיין בין החיים.

היא הוסיפה כי חברי משפחה שהביעו צער על מותו של גבריאל רק חיפשו אחר תשומת לב.

יצויין כי התביעה בקליפורניה הגישה כתבי אישום בגין התעללות בקטין ושיבוש ראיות בעקבות מותו של הילד, כנגד שתי עובדות סוציאליות מחוזיות, פטריסיה קלמנט וסטפני רודריגז, וכנגד שני מפקחים מחוזיים בשירות הסוציאלי המחוזי, קווין בום וגרגורי מריטור לאחר מחקירה שערכו רשויות החוק עולה כי לפני מותו נקבע שלא נמצאו ראיות להתעללות בו.


10% לא
90% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE