הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פסטיבל שחור ומסיבה לבנה: פסטיבל הסרטים ליוצרים ולשחקנים אפרו-אמריקנים שב למיאמי, עם מסיבה על ספינת יוקרה
במשך חמישה ימים רצופים, יתקיימו הקרנות סרטים, מפגשים עם מפורסמים שישיבו על שאלות מהקהל ועוד, כשמטרת הפסטיבל היא לתרום לגיוון בתעשיית הסרטים של הוליווד ולהמשיך לספק השראה ליוצרים חדשים

בין ה-13 ל-17 ביוני, יתקיים במיאמי פסטיבל הסרטים ליוצרים ולשחקנים אפרו-אמריקנים, Black Film Festival. מדי שנה, מושך הפסטיבל אל מיאמי ביץ' שלל יוצרים, אמנים ושחקנים, שמציגים את התרבות השחורה ומייצרים הזדמנויות עבור מי מעוניינים לזכות להצלחה בתעשיית הסרטים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפסטיבל נועד לגוון את תעשיית הסרטים בהוליווד

במשך חמישה ימים רצופים, יתקיימו הקרנות סרטים, מפגשים עם מפורסמים שישיבו על שאלות מהקהל ועוד. מטרת הפסטיבל היא לתרום לגיוון בתעשיית הסרטים של הוליווד ולהמשיך לספק השראה ליוצרים חדשים. במהלך הפסטיבל, תערך גם מסיבה לבנה על ספינה, כשכל המשתתפים יגיעו לבושים בלבן בלבד: שמלה, חולצה, מכנסיים ועניבה.

המסיבה הלבנה תתקיים ביום שבת, ה-16 ביוני, על סיפונה של ה- South Beach Lady. הספינה תפליג בשעה 11 וחצי בלילה מחופי מיאמי ביץ' ותשוב אליהם בשעה 3 לפנות בוקר. כלי השיט היוקרתי, ששוויו מיליוני דולרים, כולל ארבעה סיפונים, אזור אח"מים, שמונה מסכי טלוויזיה, מקומות ישיבה בפנים ובחוץ ומיזוג אוויר, שיכול לסייע להתמודד עם החום והלחות של האזור.  


הפסטיבל השחור יחגוג במסיבה לבנה


מחיר: 60 דולר

כתובת: South Beach Lady Yacht, Bayfront Park, Biscayne Blvd, Miami 401

טלפון: 718-930-3959

אתר: http://www.abff.com

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE