הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
25 אלף דולר עבור מידע שיוביל למעצרו של עבריין נמלט שחשוד בתקיפות מיניות אליפות בלוס אנג'לס
גרג אלין קרלסון חשוד שתקף מינית, תוך שימוש באקדח ובסכינים, לפחות ארבע נשים. כמה מהן הצליחו להיאבק בו להימלט. ה-FBI מחפש אותו מאז חודש נובמבר האחרון

ה-FBI מציע 25 אלף דולר למי שימסור מידע שיוביל למעצרו של מבוקש בחשד למעורבות בכמה עבירות של תקיפה מינית תוך שימוש בנשק בלוס אנג'לס.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד בעבירות המין, גרג אלין קרלסון


החשוד זוהה כגרג אלין קרלסון, במקור מאזור וושינגטון הבירה, שחי בסנטה מוניקה. בתחילת ספטמבר 2017, משטרת לוס אנג'לס עצרה את קרלסון בחשד לתקיפה ולניסיון לביצוע אונס, פריצה ותקיפה בנשק קטנלי - כך הודיעו הרשויות. הוא שוחרר בערבות 23 ימים לאחר מכן.

קרלסון נמלט לבית משפחתו במאונט פלסנט, דרום קרולינה, ולאחר מכן ברח כשברשותו אקדח גנוב, מכונית שכורה ומזומנים רבים. כך על פי הודעת ה-FBI. על פי הרשויות, קרלסטון נחוש שלא לשוב ללוס אנג'לס ולעמוד בפני בית המשפט.

על פי החשד, קרלסון ברח מהמדינה באמצעות הרכב השכור שגנב, ונצפה ב-22 בנובמבר בהובר, אלבמה. כאשר המשטרה ניסתה לעצור אותו, הוא נמלט במרדף מהיר לאחר שהשוטרים הפסיקו לרדוף אחריו בשל הסכנה שנשקפה לציבור במהלך המרדף.

לאחר מכן הוא נצפה שוב בפלורידה. בתחילה דווח כי הוא נראה בג'קסונוויל, ב-28 לנובמבר, ויומיים אחר כך דווח כי החשוד היה בדייטונה ביץ'.

על פי החשדות, קרלסון מעורב לפחות בארבע תקיפות אלימות. סוכן ה-FBI סקוט גריאולה אמר כי החשוד תקף את קורבנותיו באמצעות אקדח וסכינים ואפילו קשר אותן. הוא הוסיף כי כמה מהן הצליחו להיאבק בו ולהימלט.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE