הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
KFC - עכשיו גם לצמחונים. הרשת בשלבי פיתוח למוצר צמחוני
המהלך יחל בתחילה בבריטניה ואירלנד, ובהמשך יגיע גם לארה"ב. מתבצע כחלק מעידוד לתזונה בריאה

KFC הודיעה כי היא תשבור את מסורת הבשר שלה ותתחיל לבדוק חלופה צמחונית לעוף בבריטניה. בהמשך, יגיע השינוי גם לארצות הברית. רשת המזון המהיר אמרה כי המהלך עולה בקנה אחד עם מחוייבותה בסניפיה בבריטניה, הדורשת להפחית את הקלוריות למנה ב - 20 אחוזים עד 2025.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מעכשיו גם צמחוני. KFC (צילום: Ardfern )



"אנחנו מגיבים לשינויים החדשנים באורח החיים ולהרגלי התזונה של הלקוחות שלנו", אמר דובר החברה. "זו הסיבה בגינה אנחנו בודקים את החלופה הזו". כרגע פרטי הניסוי הצמחוני אינם מותרים לפרסום. "הפיתוח של המתכון עדיין בשלבים מוקדמים מאוד ולכן האופציות שאנחנו בודקים במטבח שלנו עדיין סודיות ביותר", אמר הדובר.

החברה מסרה כי פריט מהתפריט הצמחוני צפוי להשקה רשמית כבר בשנה הבאה בבריטניה ובאירלנד. הלקוחות האמריקאיים עשויים להמתין זמן רב יותר. משרד בריאות בבריטניה השיק קמפיין המעודד אנשים לצרוך כ - 400 קלוריות לארוחת בוקר, 600 לארוחת צהריים ו -600 לארוחת ערב, יחד עם אפשרויות ביניים בין הארוחות.

בנוסף לאופציה הצמחונית, KFC תציע משקאות קלים ללא קלוריות, כחלק מתוכנית השינוי ההתנהגותי שנועד "לדחוף" את הצרכנים לבחור באפשרות הקלה. "אנחנו יודעים שאנשים נלהבים מרעיון התזונה הנכונה", אמרה ויקטוריה רוברטסון, מנהלת חדשנות בתחום המזון ב- KFC.

KFC נתקלה בבעיות בבריטניה מוקדם יותר השנה,  בעיות לוגיסטיקה גרמו למחסור בתרנגולות, מה שאילץ מאות מסעדות להסגר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE