הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גלן קלוז, ג'ייק גיילנהול והשירים של בוב דילן מגיעים לבמות של אוף ברודווי
העונה נפתחת עם מחזה המבוסס על שיריו של בוב דילן, "הנערה ממדינת הצפון", שכתבה וביימה קונור מקפירסון. הסיפור מתרחש בשנת 1934, באכסניה בעיר דולוט, מינסוטה, בה גדל דילן

גלן קלוז וג'ייק גיילנהול הם אמנם שחקני קולנוע ידועים, אך בשנה הקרובה הם יופיעו במחזות באוף ברודווי ומי שיספיקו לרכוש כרטיסים יוכלו לצפות בהם מקרוב-קרוב. קלוז, תככב בהצגה "אמה של המשרתת". זהו מחזה מאת ג'יין אנדרסון, אודות אמה של ז'אן ד'ארק.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'ק גיילנהול, גלן קלוז ובוב דילן

למרות שקלוז ידועה בעיקר ככוכבת קולנוע, היא גם שחקנית במה מוערכת, שזכתה עד כה בשלושה פרסי טוני. בעונת התיאטרון הקודמת כיכבה קלוז בהצגה "סאנסט בולברד". שם גילמה שחקנית מזדקנת שכוכבה דעך, דמות אותה גילמה בברודווי לפני 23 שנים.

ג'ק גיילנהול יככב בהצגה, Sea Wall, שכתב סימון סטפנס בשנת 2003, ובהצגה "חיים" (שלפני כן נקראה, אמנות המוות) שכתב ניק פיין בשנת 2013. את שתי ההצגות ביים קארי קרקנל. גם גיילנהול הופיע בשנה שעברה בברודווי, בהצגה "יום ראשון בפארק עם ג'ורג'".

העונה נפתחת עם מחזה המבוסס על שיריו של בוב דילן, "הנערה ממדינת הצפון" (Girl from the North country), שכתבה וביימה קונור מקפירסון. הסיפור מתרחש בשנת 1934, באכסניה בעיר דולוט, מינסוטה, בה גדל דילן. ההצגה הופקה ונפתחה בשנה שעברה באולד ויק, בלונדון.

העונה הקרובה תכלול גם שלושה מחזות חדשים. המחזה "שירה של חווה", שכתבה פטרישיה יונה לויד וביים ג'ו בוני, מתמקד באקלים הגזעני של ימינו; המחזה, "Ain’t no Mo", שכתב ג'ורדן קופר וביים סטיבי ווקר ווב, מציג מבט דמיוני על האקסודוס של הקהילה השחורה; והמחזה "סוקרטס", שכתב טים בלייק נלסון, עוסק בפילוסוף היווני.

תככב בהצגה "אמה של המשרתת", גלן קלוז

מחזה נוסף ברשימה לעונה הקרובה הוא, "חלומות אווז הפרא". זהו מחזה על גבר דרום קוריאני, שאשתו ובתו עוברים לאמריקה. המחזה נכתב על ידי האנסול ג'אנד ובוים על ידי לי סילברמן. העונה תסתיים עם המחזה, "מוג'דה", שמציג מבט עכשווי על "מדיאה" של לואיס אלפרו. ההצגה הופקה בעבר וזכתה להצלחה בשיקגו, בלוס אנג'לס ובאורגון.

כתובת: The Public Theater, 425 Lafayette St, New York, NY 10003
אתר: www.publictheater.org


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE