הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: שמואל גילה שהאופנוע נגנב, חבריו לקהילה התגייסו להשיבו
שמואל אביטל לא האמין שזה קורה לו: כשהגיע לעבודה גילה שהאופנוע שלו, כלי מיוחד שנבנה בהזמנה ובאהבה, נעלם. פרסום באינסטגרם ושיתופים של חבריו הביאו לתפיסת הגנב. עכשיו הוא מקווה שהגנב לא ייענש במאסר: "אני מבין את המשיכה שלו לאופנועים. אולי נסדר לו עבודה בתחום ונעלה אותו על דרך הישר"

האופנוען ובעל המסעדות שמואל אביטל התאחד עם אופנוע ה - KTM 390 דיוק שלו, הודות לקבוצת רכיבה צמודה ולסיירי הכביש המהיר של משטרת המדינה. עכשיו הוא מקווה להביא את הבחור שרכב על האופנוע הגנוב - לדין. ביום שלישי בבוקר הגיע אביטל לעבודה במסעדתו באיסט וילג'  ומיד הבחין שהאופנוע המיוחד שלו, מעשה עבודת יד, חסר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מצאו את האופנוע הגנוב. אביטל (מאחורי האופנוע, חולצה שחורה, לצד האיש במדים הלבנים) וחבריו (תמונה: שמואל אביטל)



אביטל, שמארח קבוצת בעלים לשני גלגלים בכל שלישי, מיד יודע כי האופנוע הקל לזיהוי שלו, נמצא בשטח. חברי שלושה מועדוני רכיבה החליטו לאסוף מידע, להעבירו ביניהם ולצאת למצוא את האופנוע הנעדר. "פרסמתי תמונות באינסטרם ואת מספר הטלפון שלי וכל קהילת האופנוענים שיתפה אותו", סיפר חובב האופנועים הוותיק. "קיבלתי שיחת טלפון מנהג משאית בברונקס, הוא ראה את האופנוע, צילצל, וגם שלח לי תמונה".

אביטל מיהר להתקשר לשכן שלו, ביראו המילטון, העובד בסיירת הכביש המהיר, כדי לספר לו שבכוונתו להחזיר את האופנוע שלו. מיד לאחר השיחה הוא זינק למשימתו. כשהגיע לברונקס, הבחין באופנוע הגנוב, התקשר שוב להמילטון ורדף אחר הגנב. "הוא עצר באדום אז עצרתי לידו", הוא מספר. 
עד שהגיע המילטון, שכנע אביטל את הבחור על הכלי הגנוב, שזוהה מאוחר יותר על ידי המשטרה כדקאביאס לואיס, לכבות את המנוע, לעצור בצד ולתת לו לבדוק את האופנוע.

"שאלתי אם הוא מוכר את האופנוע, התחלתי לשאול אותו כל מיני שאלות עליו", הוא מספר ואז מציין כי לואיס החל לחשוד."הוא ניסה להגיד לי שזה לא שלו, הוא פשוט קנה את זה ממישהו. התשובות שלו היו מוזרות". אף על פי שהוא רוכב מנוסה, אביטל, שהיה חייל בצה"ל, לא רצה לרדוף אחר הגנב שהעביר את כל הבוקר בכדי לאתר אותו. "כשניידת המשטרה התקרבה הוא ניסה לברוח אבל תפסתי אותו וריתקתי אותו למטה", הוא מתאר.


שמואל אביטל בסלפי על רקע המעצר. סולח לגנב ורוצה לצרפו לקהילה 



עם עזרה של משאית NYPD לאיסוף, אביטל ושני האופנועים שלו היו בבית בזמן בכדי לחגוג במפגש השבועי של חובבי האופנועים. הוא מציין כי מאוד נדיר שאופנוע גנוב חוזר לבעליו. " המשטרה וסיירת הפטרול באמת עזרו", הוא אומר. "בדרך כלל זה לא נגמר ככה".

המשטרה האשימה את לואיס בהחזקת רכוש גנוב, שימוש בלתי מורשה ברכב והפעלת רכב ללא רשיון. הוא היה נעצר ולאחר מכן שוחרר. דיון בנושא יתקיים בבית המשפט הפלילי ב-20 ביוני. אביטל, באופן מפתיע, דווקא לא רוצה לראות אותו בכלא. "אני מבין את המשיכה של לואיס לאופנועים ורוצה לצרף אותו לקהילה", הוא מחייך. "הוא ילד שמתרשם מהגיבורים הלא נכונים", הוא מסביר. "אנחנו צריכים למצוא לו עבודה בעולם האופנועים ולהחזיר אותו למסלול".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE