הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא בת יענה: מבחר של יצירות נדירות וכאלה שלא היו זמינות לקהל הרחב מוצגות במוזאון הצילום בלוס אנג'לס
המבקרים בתערוכה לא יראו בנות יענה, אך הם יראו את היצירה, שנקראת "לא בת יענה" ומבחר גדול של יצירות נדירות וכאלה שלא היו זמינות לקהל הרחב עד כה

"לא בת יענה: ותמונות נוספות מספריית אמריקה", זוהי שמה של תערוכה שתוצג עד ה-9 בספטמבר, במוזאון Annenberg Space for photography , בלוס אנג'לס. אוצרת הצילומים, אן ווילקס טאקר, אספה קרוב ל-500 צילומים מתוך אוסף של למעלה מ-14 מיליון צילומים, שנמצאים מזה שנים בספריית הקונגרס, בוושינגטון.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התערוכה מציגה את ההיסטוריה הארוכה של הצילום. הכניסה חינם

המבקרים בתערוכה לא יראו בנות יענה, אך הם יראו את היצירה, שנקראת "לא בת יענה" ומבחר גדול של יצירות נדירות וכאלה שלא היו זמינות לקהל הרחב עד כה.

התערוכה מציגה את ההיסטוריה הארוכה של הצילום, החל בצילומים הראשונים ועד להדפסים הדיגיטליים של ימינו. דיוקנאות איירוניים של אברהם לינקולן, ג'ון לנון ויוקו אונו, סיזר צ'אבז ואליזבט טיילור מופיעים לצד תמונות יוצאות דופן, כגון "משפחת האיש החזק" של סטנלי קובריק (1947), "דיג קרח במינסוטה" של ג'ון ואקון ו"ברז דליק" של מורונטו.

במהלך התערוכה, יוקרן סרט דוקומנטרי, שהופק על ידי קרן אננברג ומציג ראיונות עם צלמי תערוכות, היסטוריונים, סופרים, פוליטיקאים ופעילי זכויות האזרח.

פרויקט מיוחד של המוזיאון וה"Storycorps" יאפשר למבקרים בתערוכה להקליט בעצמם ראיונות עם חבריהם או עם בני משפחתם, עמם הם מבקרים במוזיאון או לדבר למצלמה ולספר על מחשבותיהם או על ניסיון חייהם. כל סיפור שיסופר, ישמר ויהיה זמין לדורות הבאים. המטרה היא לחבר בין אנשים וכן לשמר את סיפוריהם של אלה החיים במאה ה-20 למען דורות ההמשך.

פרויקט מיוחד יאפשר למבקרים בתערוכה להקליט בעצמם ראיונות, שישמרו למען הדורות הבאים

המוזיאון ופתוח בימי רביעי עד ראשון בין השעה 11 בבוקר לשעה6  בערב. סגור בימים שני ושלישי.

מחיר: חינם
כתובת: Annenberg Space of Photography, Avenue of the Stars 2000, Los Angeles, CA




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE