הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ענקית הטכנולוגיה הסינית Xiaomi רשמה הפסד ברבעון הראשון, לקראת הנפקת ענק
למרות ההפסד, נראה שלמשקיעים אין מה לפחד. אם מורידים את ההוצאות החד פעמיות, החברה נמצאת ברווח מרשים. בשלב זה בורסות העולם ממתינות להנפקת הענק של החברה

ענקית הטכנולוגיה שיאומי (Xiaomi) הודיע על הפסד של 1.09 מיליארד דולר (7 מיליארד יואן) ברבעון הראשון של השנה. זאת, לקראת ההנפקה הראשונית שלה לציבור. ההפסד הזה מצטרף להפסד של 6.84 מיליארד דולר (43.86 מיליארד יואן) בכל שנת 2017. כך עולה מנתוני החברה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רשמו הפסד, אבל נראה שהוא זמני בלבד


עם זאת, כאשר מסירים מהחישובים רכישות חד פעמיות, לטענת שיאומי היא נמצאת ברווח של 0.16 מיליארד דולר ( 1.04 מיליארד יואן) ברבעון הראשון של השנה, זאת, לעומת רווח של כ-600 מיליון דולר (3.9 מיליארד יואן) בכל שנת 2017.

שיווק הטלפונים החכמים של החברה זינק ב-88% הודות להתחזקות החברה מעבר לים. מכירות הסמארטפונים היוו נתח גדול מההכנסות בשווי 5.3 מיליארד דולר (34 מיליארד יואן) באותה תקופה. בשנה שעברה, אגב, ההכנסות עמדו על 17.8 מיליארד דולר (114.6 מיליארד יואן).

שיאומי לא חשפה את יעד גיוס הכספים שלה או את כמות המניות שהיא תציע. על פי ההערכות, החברה צפויה לגייס כעשרה מיליארד דולרים בבורסה בהונג קונג, ולשבור את שיא הגיוס הגדול ביותר בעולם בארבע השנים האחרונות. כ-30 אחוזים מהמניות צפויות להימכר בשוק הסיני המקומי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE