הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מתכננים חופשה בלאס וגאס? יש לנו הפתעה בשבילכם: רשימת מקומות חניה חינם שכדאי לשמור במועדפים
רבים יודעים, שלמצוא מקום חניה באזור הסטריפ של לאס וגאס זו משימה בלתי אפשרית. בהמשך לכך, הרשימה הבאה היא הפתעה נעימה לכל מי שמתכננים חופשת קיץ בעיר

לאס וגאס תמיד היתה עיר ללא הפסקה, מלאה בתיירים ובהמולה. אך בשנים האחרונות נרשמת מצוקת חניה משמעותית ועליה במחירים שגובים בחניונים השונים. רבים יודעים, שלמצוא מקום חניה באזור מרכז העיר סביב לסטריפ של לאס וגאס זו משימה בלתי אפשרית. בנוסף, בשבוע שעבר עלו מחירי החניה בכמה מבתי המלון שעל הסטריפ.  

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתכננים להתחיל בפרסום המתחם כמקום חניה חופשית באזור הסטריפ, מלון Treasure Island 

בהמשך לכך, הרשימה הבאה היא הפתעה נעימה לכל מי שמתכננים חופשת קיץ בעיר.

ישנם תשעה מקומות לאורך הסטריפ של לאס וגאס בהם עדיין ניתן למצוא חניה ובחינם. רוב בתי המלון על הרחוב הראשי, כגון אריה, ניו יורק-ניו יורק, MGM גרנד ועוד, מחייבים את האורחים עבור חניה עצמית ואף יותר עבור שירותי חניה. אך אפשר למצוא מקומות חניה חינם, אם רק יודעים היכן הם נמצאים.

המקום הראשון הוא מלון סירקוס-סירקוס. החניה העצמית במתחם המלון היא חינם, אך שירותי החניה כרוכים בתשלום, של 10 דולר עבור 4 שעות חניה ו-15 דולר עבור 24 שעות. במלון קוסמופוליטן מי שהגיע עד ה-16 במאי לא שילם על החניה העצמית וגם לא על שירותי החניה. מה-16 במאי מקבלים חניה עצמית חינם לשעה אחת. עבור 4 שעות משלמים 7 דולר ועבור 24 שעות משלמים 10 דולר. התשלום חל גם על אורחי המלון.

במלון SLS מציעים חניה חופשית. בסמוך למלון נמצאת גם התחנה הצפונית ביותר של קו המונורייל בלאס וגאס. כך אפשר לחנות במתחם ולטייל בעיר באמצעות התחבורה הציבורית. גם במתחם Stratosphere (סטרטוספרה) מציעים חניה עצמית ושירותי חניה חינם.

במלון הקזינו, Treasure Island (אי המטמון), לא גובים תשלום על חניה מהאורחים. יותר מכך, בהנהלת המלון מתכננים להתחיל בפרסום המתחם כמקום חניה חופשית באזור הסטריפ. במלון טראמפ אינטרנשיונל, אין אפשרות לחניה עצמאית. המלון מציע שירותי חניה אך הם חינם.

שני בתי המלון, Venetian (ונישיאן) ו-Palazzo (פאלאצו), הם מגה אתרי הנופש היחידים על הסטריפ שלא גובים תשלום על חניה. בהנהלות של בתי המלון נמסר, כי אין תכניות להתחיל לגבות תשלום על חניה.

אין תכניות להתחיל לגבות תשלום על חניה, מלון Venetian 

במלון Wynn (וויין) החניה העצמית חופשית, אך שירותי החניה כרוכים בתשלום.

אם כל המקומות לעיל תפוסים, תמיד אפשר למצוא חניה באחד ממרכזי הקניות שמאפשרים חניה ללא תשלום. ישנם ארבעה מרכזי קניות כאלה באזור הסטריפ, כולל Shoppers, Mandalay Place, Shops and Crystals ומרכז הקניות, Fashion Show Mall.

המלונות שמחייבים בתשלום על חניה עצמית ועל שירותי חניה, הם סיזארז פאלאס וכל מלונות MGM הפועלים בעיר. מי שרוצים להגיע לבלאג'יו או לאריה לארוחת ערב או סתם כדי לבלות, צריך לקחת בחשבון תוספת של 20 דולר עבור 4 שעות בחניון. מדובר במחיר כפול מזה שגבו לפני עליית המחירים בשבוע שעבר.

מי שמתארחים ללילה באחד המלונות בהם גובים תשלום על חניה, ידרשו להוסיף לתשלום 25 דולר. אך יש לציין, כי גם לאחר עליית המחירים, מדובר בתעריף נמוך, בהשוואה למחירי החניה בערים גדולות אחרות, כגון ניו יורק או סן פרנסיסקו.

20% לא
80% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE