הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קונטיקט: התפתחות דרמטית בחיפושים אחר הנעדרת
בשבוע שעבר דווח על היעדרותה של דונה טאקר בת ה-60, אך חקירת משטרת המדן הובילה לכך שבנה הודה שרצח את האישה עוד בטרם דיווחה אחותה שאינה מוצאת אותה; המשטרה: הבן סיפק הודאה יסודית. גורמי רווחה: הראה בעבר סימנים של מחלות נפשיות. שכנים ספדו: "השכנה הטובה ביותר שיכולנו לבקש"

קייל טאקר בן ה-34, שאמו נעלמה מבית בשבוע שעבר, הודה בכך שרצח אותה, כך הודיעה המשטרה בעיירה המדן, הממוקמת כ-75 צפון-מזרחית מניו יורק. על פי הודעת המשטרה, טאקר "הודה בפירוט יתר" כי רצח את דונה טאקר בת ה-60, שעליה דווח כנעדרת כבר ביום שישי האחרון ע"י אחותה. נקודת המפנה בחקירה התרחשה ביום שבת, כאשר חוקרי המשטרה החלו לחשוד שהאישה לא באמת נעדרת, אלא שמשהו קרה לה, כך אמר מפקד המשטרה תומאס וויידרה במהלך מסיבת עיתונאים שכינס אתמול (א').


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



בשלב זה, על פי וויידרה, קייל טאקר סיפק הודאה יסודית לחוקרים, בה טען כי אמו הייתה כבר מתה כאשר אחותה פנתה למשטרה בשלהי שבוע שעבר. לאחר חיפושים בבית המשפחה, הודיע מפקד המשטרה כי שוטריו הצליחו לאתר את גופתה, וככל הנראה היא נהרגה מפגיעת חפץ חד. "אנחנו סבורים כי מצאנו את גופתה של דונה טאקר בתוך שטח הבית", אמר וויידרה. חרף העבודה כי מצאו את גופתה, טרם מצאו השוטרים את החפץ החד ששימש ברצח.



קייל טאקר עצמו נעצר והוא צפוי לעמוד לדין באשמת רצח והשמדת ראיות, כך שבית המשפט קבע לו ערבות בגובה 5 מיליון דולר. למשטרה הוא סיפק את המניע לרצח, אך בשלב זה הוא לא פורסם ע"י המשטרה. על פי גורמי הרווחה בעיירה, הוא הראה בעבר סימנים של מחלות נפשיות, אך לא הראה סימנים אלימים, בוודאי לא כלפי אמו. 

בשכונה בה גרה המנוחה אבלים על מותה הפתאומי: "היא הייתה השכונה הטובה ביותר שיכולנו לבקש", אמרה שכנתה דרלין רובינסון. שכנים רבים ספדו לדונה, שהייתה מוכרת בשכונה בתור אחת שמטפת את גינת ביתה. "היא הייתה עוזרת לאחרים, נחמדה ומתחשבת. אני עדיין מעכל את האובדן", אמר אל קיד, שכן נוסף.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE