הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאס וגאס: תאונת הדרכים הובילה לפתרון תיק רצח
מכונית שנמלטה בעת שניידת סימנה לה לעצור בצד התנגשה במכונית אחרת, אך חקירת יושביה הובילה את משטרת הנדרסון לבית נטוש בעיר, שם נמצאה גופתו של נער; השניים הואשמו ברצח וסיוע לרצח, ובלשי המשטרה ממתינים כעת לפרסום הדו"ח של חוקר מקרי המוות במחוז

מה שהחל כניסיון לעצור רכב גנוב שהשתולל בכבישים, הסתיים בעצירתם של שני קטינים באשמת רצח. תחילת האירוע בערב יום שישי, אז ניידת של משטרת הנדרסון הבחינה במכונית שנוהגת בצורה מסוכנת ברח' סאנסט בעיר. כאשר הורתה הניידת לנהג המכונית לעצור בצדי הדרך, המכונית החלה לברוח מהמקום. כעבור זמן קצר התנגשה המכונית, שעליה דווח כי נגנבה לפני כחודש, במכונית אחרת, וזאת לאחר שנהג המכונית עבר ברמזור אדום. בשלב זה, יושבי המכונית החלו במנוסה רגלית.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משטרת הנדרסון, אילוסטרציה (צילום: משטרת הנדרסון)


המשטרה הצליחה לאתר את שני הנערים הנמלטים בעזרת יחידת הכלבנים שלה. אחד נעצר בקשר לאירוע עם המכונית, ואילו השני נעצר תחת סעיף שלא קשור לאירוע. בזמן שבלשי המשטרה חקרו את הנערים, גילתה המשטרה על רצח אפשרי שהתרחש בבית נטוש בשד' קול-לילאק (Cool Lilac), באזור שד' סאות' איסטרן. בסביבות 11:15 בלילה, כארבע שעות לאחר האירוע הראשוני, מצאו השוטרים את גופתו של נער בבית הנטוש. לדבריהם, מדובר במקרה מוות בנסיבות חשודות. למחרת, המשטרה האשימה את שני הנערים בקשר לגופה שנמצאה: אחד הואשם ברצח באמצעות נשק קטלני, ואילו השני הואשם בסיוע לרצח והשמדת ראיות. הם נעצרו ונלקחו לבית המעצר של מחוז קלארק, שם ימתינו למשפטם. חוקר מקרי המוות במחוז יפרסם בימים הקרובים את המסקנות שלו, ובכך מקווה המשטרה שתצליח לחבר את אופן הרצח למניע אפשרי. ממשטרת הנדרסון נמסר כי מדובר במקרה הרצח הרביעי בעיר מאז תחילת השנה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE