הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עסקת חניונים בגובה 180 מיליון דולר נחתמה בניו יורק
תאגיד הווארד יוז שילם את סכום הענק בעבור החניון, הממקום ב-South Street Seaport, במטרה לפתח את האזור ולבנות בו מתחמי עסקים ודירות. החניון מצטרף למבנים אחרים בבעלות החברה באזור. חברת הנדל"ן שמכרה את הנכס הרוויחה כ-150 מיליון ד' לאחר קיזוז עלותו המקורית

חניון מכוניות עצום הממוקם בסמוך ל-South Street Seaport, אחד האזורים המעניינים ביותר בעבור מפתחים בתפוח הגדול, נמכר לתאגיד הווארד יוז (Howard Hughes Corp) בעבור כ-180 מיליון דולר. מתחם החנייה נמכר ע"י חברת הנדל"ן Milstein Properties, שניסתה פעמים רבות לגרום לפיתוח האזור. רכישה זו מגיעה כצעד נוסף במסע הרכישות של תאגיד הענק בשכונה, כאשר עד כה הושקעו כ-750 מיליון דולר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החניון שנמכר ב-180 מיליון דולר


אחת הסיבות לפיתוחה האיטי של האזור היא חוקי הבנייה הנוקשים באזור, לפיהם המבנה החדש שעתיד להיבנות במקום לא יעלה על 120 רגל גובה וכ-289 אלף רגל רבוע. עם זאת, תאגיד יוז מחזיק במבנים רבים באזור, כך שיוכל לעקוף את מגבלות החוק באמצעות פיתוח משותף של מספר נכסים. החברה שמכרה את הכנס רשמה רווח עצום, כאשר האדמה נרכשה בשנות ה-70 בעבור כ-5.5 מיליון דולר (22 מיליון דולר בכסף של 2018). במשך השנים שבהן החזיקה החברה בנכס, ניסה נשיאה לפתח את האזור במספר מקרים, אך נתקל בבעיות בירוקרטיות באופן קבוע. כעת, מקווים בחברת יוז, כי פיתוח האזור יניב פרי והם יצליחו להקים מתחם שישלב בין בתי מגורים ובתי עסקים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE