הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
למרות שארה"ב לא משתתפת, האוהד האמריקאי לא מוותר על המונדיאל
עוד סימן להתחזקות המשחק היפה בארץ האפשרויות - דווקא כשארה"ב לא מעפילה לטורניר לראשונה זה שנות דור, האוהדים האמריקאים נוסעים לראות את אירוע השיא של הכדורגל העולמי בהמוניהם. האמריקאים אחראים לנתח הגדול ביותר מ-34 האחוזים בהם קפצה התיירות ברוסיה בהשוואה לממוצע בעונה. האוהד האיטלקי נוהג כמו הסקוואדרה אזורה ונשאר בבית.

רוצים עוד הוכחה שאמריקאים וישראלים מאד דומים בהיבטים מסוימים? קבלו: למרות שכמו נבחרת ישראל, גם נבחרת ארה"ב כשלה בהעפלה לטורניר הגמר של גביע העולם, שייפתח ברוסיה מחרתיים, האמריקאים בכל אחוזים בקדחת המונדיאל, והזמנות מארה"ב לכרטיסי טיסה ומלון ברוסיה גבוהים ב-66% מן הממוצע לחודש זה - למרות הנסיקה במחירים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אנדראה פירלו יהיה שם. הרבה איטלקים דווקא יוותרו (צילום: קוקה קולה)



במבט גלובלי רושמים הרוסים עלייה של 335 בתיירות בהשוואה לתקופה המקבילה בשנים קודמות. כך על פי ניתוח של 136,503 מערכות הפצה עולמיות (GDS), שביצעה חברת הטכנולוגיה לחברות תיירות Travelport.

העניין האמריקאי הגובר במשחק היפה מאושר גם על ידי מידע נפרד של חברת המידע התיירותי ForwardKeys, אשר ניתחה את המידע ממערכות ההפצה העולמיות וכן מידע מחברות תעופה ומפעילי חבילות תיירות, אולם בדקה את הנתונים לימים ערב הטורניר - הארבעה עד ה-15 ביוני. על פי הניתוח, אמריקאים אחראים לנתח הגדול ביותר מן העלייה בתיירות לרוסיה. עם זאת, מחנה האוהדים הגדול ביותר ברוסיה הוא בכל זאת של נבחרת שגם תופיע בטורניר - גרמניה, אלופת העולם המכהנת, שאוהדיה משוכנעים שהם יכולים לעשות את זה שוב.

"התוצאה אולי מפתיעה משום שארה"ב לא העפילה לטורניר, אולם העניין בענף גבר מאד מאז אירחה ארה"ב את הטורניר בשנת 1994", נאמר בהודעת החברה. מי שרושמים ירידה לא מפתיעה כלל במספר המטיילים לאירוע השיא של הכדורגל העולמי הם האוהדים האיטלקים, שנבחרתם לא העפילה לטורניר הגמר לראשונה זה 60 שנה. 16% פחות איטלקים הזמינו טיסות ואירוח במדינה המארחת את המונדיאל מאשר לפני ארבע שנים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE