הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מרגישים רע? אולי הבטן שלכם זקוקה לתשומת לב. כך תשמרו על סביבת מעיים מאוזנת
הבטן נחשבת לאחד האזורים המרכזיים בגוף שמשפיעים על הבריאות הכללית. אחת הסיבות לכך נעוצה בסביבה החיידקית שבאזור המעיים, שמכילה פי 100 יותר גנים מאשר כל הגנום האנושי

תשומת לב וטיפול מאזן לבטן היה אחד הנושאים המרכזיים בהם התמקדו בכנס רפואה פונקציונלית, שנערך לאחרונה בהוליווד, לוס אנג'לס. מטרת הרפואה הפונקציונלית היא בעיקר לקבוע כיצד נוצרת מחלה ומהן הסיבות שגרמו לה. כך ניתן לטפל במקור למחלה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סביבת מעיים מאוזנת משפיעה גם על מצב הרוח

הבטן נחשבת לאחד האזורים המרכזיים בגוף שמשפיעים על הבריאות הכללית. אחת הסיבות לכך נעוצה בסביבה החיידקית שבאזור המעיים. סביבה זו מכילה פי 100 יותר גנים מאשר כל הגנום האנושי. גנים אלה משתנים בהתאם למה שאוכלים. שמירה על סביבת מעיים מאוזנת משפיעה על מצב רוח, על כושר הספיגה של ויטמינים, על בריאות העיכול, על תפקוד תקין של המערכת החיסונית ועל פונקציות נוספות.

בין הסימפטומים שמצביעים על צורך בביצוע שינויים ליצירת סביבת מעיים מאוזנת, גם כאבי בטן, נפיחות, גזים, צרבת מתמשכת, שלשול או עצירות.  

מומלץ לאכול ירקות בצבע ירוק כהה ופירות

רשימת ההמלצות שיסייעו לשמור על סביבת מעיים מאוזנת, כוללת גם המלצה לצמצם את כמות הסוכר והפחמימות. יש לצרוך מזון עתיר סוכר ופחמימות במתינות. כמו כן, מומלץ לאכול סיבים מדגנים מלאים, מירקות בצבע ירוק כהה, ירקות בכלל וגם פירות.

המלצה נוספת היא לנסות לאכול מאכלים מותססים, כגון קימצ'י, כרוב כבוש ומרק מיסו. לבסוף, חשוב להפחית את הלחץ ולישון כראוי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE