הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טום קרוז מתרסק: פרק נוסף בסאגה הבלתי נגמרת של סרטי "משימה בלתי אפשרית" מגיעה לאקרנים
הסרט השישי בסדרה מתרחש כשלוש שנים לאחר מאורעות הסרט הקודם, כשאיתן האנט וצוותו, נאלצים להתמודד עם השלכות מרחיקות לכת של משימה שהשתבשה. הם יוצאים למשימה חדשה, על מנת להציל את העולם מאסון טוטאלי

ב-26 ביולי, יצא לאקרנים פרק נוסף בסאגה הבלתי נגמרת של סדרת סרטי משימה בלתי אפשרית. בסרט השישי, חוזר טום קרוז (55) לתפקידו כאיתן האנט, תחת הכותרת "התרסקות". כשלוש שנים לאחר מאורעות הסרט הקודם, האנט וצוותו, נאלצים להתמודד עם השלכות מרחיקות לכת של משימה שהשתבשה. הם יוצאים למשימה חדשה, בה ישתפו פעולה עם ה-CIA , על מנת להציל את העולם מאסון טוטאלי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתעקש לבצע את כל הפעלולים בעצמו, קרוז

צילומי הסרט, שתוכננו לקיץ 2016, התעכבו בגלל חילוקי דעות עם קרוז על גובה השכר שהיה אמור לקבל. בספטמבר של אותה שנה דווח, כי האולפנים הגיעו להסכמה עם קרוז וכי ההפקה תתחדש באביב 2017.

קרוז ידוע כשחקן המתעקש לבצע את כל הפעלולים שלו בעצמו ולפעמים ההחלטה הזו גורמת לו להיפצע. כך קרה גם במהלך פעלול שביצע עבור הסרט הזה. במהלך הצילומים הוא ניסה לקפוץ מפיגום אל גג של בניין אך נפגע בבטנו ואף שבר את קרסולו. החזות של קרוז מטעה, משום שהוא נראה צעיר לגילו ויתכן שהמראה שלו מטעה גם אותו, כשהוא ממשיך לבצע פעלולים שפעלולנים בגילו כבר לא מבצעים.

בסרט המדובר משתתפים גם הנרי קאביל, אלק בולדווין, סיימון פג, ווינג ריימס, רבקה פרגוסון ומישל מונהאן.

מצילים את העולם מאסון טוטאלי. מתוך הסרט "משימה בלתי אפשרית: התרסקות"

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE