הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחיאות כפיים ביד אחת: מוזיאון גוגנהיים מראה כיצד משפיעה הקדמה על הבנת עתיד האנושות
בתערוכה One Hand Clapping האמנים מציגים יצירות שמשלבות מדיומים מסורתיים עם מדיומים חדשניים ומציעים דוגמאות לאופן שבו קדמה טכנולוגית, צמיחה כלכלית וגלובליזציה משפיעות על ההבנה האוניברסלית של עתיד האנושות

בתערוכה, One Hand Clapping, שתוצג במוזיאון סלומון גוגנהיים, בניו יורק, עד ה-21 באוקטובר, בוחנים האמנים את הדרכים בהן משפיעה הגלובליזציה על הבנתנו את העתיד. היצירות מייצגות מגוון של מדיומים מסורתיים וחדשים, החל בשמן על בד ועד לתוכנות מציאות מדומה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


העבודות המוצגות בתערוכה מאתגרות את התפישה האוניברסלית של עתיד האנושות 

בציוריה ובפסליה חוגגת האמנית, דואון ג'יאנו, את הדמויות השוליות הרודפות את האזור בו מצטלבים הכפר והעיר והפרימיטיבי והמודרני. סרט הווידאו של וונג פינג, שמתאפיין בהומור השחור של האמן, מטפל במתח שבין האוכלוסייה המזדקנת לבין הקצב הבלתי פוסק של הכלכלה הדיגיטלית.

סימולציה של לין ווילין בוחנת את הפוטנציאל של טכנולוגיה זו, על מנת לאפשר לצופה לחיות את החוויה של אדם אחר או אפילו של אובייקט אחר, במקרה זה, כדורסל. בסרטה המרתק, בוחנת קאו פיי את ההשפעה הגופנית והפסיכולוגית, שמפעילה התעשייה האוטומטית על גוף האדם והחברה. סמסון יאנג משחק באובססיה שלנו עם הערכים של אמת ואותנטיות על ידי המצאת מגוון כלי נגינה באמצעות הנדסה דיגיטלית שתאפשר את הצלילים אותם מייצרים כלי הנגינה.

היצירות כוללות מגוון מדיומים, בהם מסורתיים וחדשניים

עבודות אלה, מאתגרות את התפישה האוניברסלית של העתיד ההומוגני של האנושות, שנקבע על ידי צמיחה כלכלית וקדמה טכנולוגית.

מחיר: 25 דולר לאדם, 18 דולר לסטודנטים ולפנסיונרים
אתר: https://tickets.guggenheim.org/Info.aspx?EventID=3

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE