הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תשלומים ללא ריבית: אמריקן אקספרס השיקה כרטיס אשראי משודרג
לראשונה תאפשר החברה ללקוחותיה לבצע רכישות בתשלומים, ללא ריבית וללא דמי מינוי; שלל הטבות נוספות יינתנו, לרבות החזרי כסף ושירות ShopRunner המתחרה באמזון פריים; אם בעבר כיוונה החברה את מוצריה ללקוחות אמידים, כעת החברה פונה יותר לקהל הרחב

חברת כרטיסי האשראי אמריקן אקספרס משיקה כרטיס חדש בשם Cash Magnet (מגנט מזומנים), במסגרתו יוחזר כסף למשתמשים בעבור כל רכישה. לחברה היסטוריה ארוכה של שירותי פרימיום ללקוחותיה, אך היא גם טוענת שכרטיסי אשראי המחזירים מזומנים (קאש-בק) הם מהמוצרים הפופולארים ביותר כיום. הכרטיס החדש לא נועד ללקוחות הפרימיום, אלא מכוון לאלה שמחפשים גמישות ברכישות היומיומיות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אמריקן אקספרס, אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


הכרטיס מציע החזר כספי של 1.5% על כל הרכישות, ללא הגבלה ובלי הצורך לשלם דמי מינוי שנתיים. עם הכרטיס גם ינתנו הטבות נוספות, כגון ShopRunner. שירות זה מהווה תחרות ישירה לשירות אמזון פריים, שכן במסגרתו מוצע משלוח מהיר וחינם בכ-140 חנויות מקוונות. שירות נוסף שיינתן לבעלי הכרטיס החדש הינו שירות Amex Offers, המספק הצעות להנחות ומבצעים המותאמות באופן אישי ללקוח בהתאם לחנויות שבהן נוהג לבצע רכישות. בניגוד לשאר כרטיסי האשראי של החברה, כרטיס ה-Cash Magnet מאפשר רכישה בתשלומים באמצעות השירות "Pay It, Plan It" (שלם ותכנן). במסגרת שירות זה, הלקוח יכול לכסות את העלויות של רכישות קטנות כמו קפה, ובכך החשבון החודשי יירד. ברכישות גדולות, תינתן האפשרות לרוכש לבחור לשלם את הסכום המלא בתשלומים, ללא חיוב חודשי קבוע וללא ריבית.


כרטיס האשראי החדש, "Cash Magnet" (צילום: אמריקן אקספרס)


לרגל השקת הכרטיס, החברה מציעה החזר כספי של 150 דולר למי שיחייב 1,000 דולר בשלושת החודשים הראשונים, ועוד 150 דולר למי שיוציא 6,500 דולר נוספים בשנה הראשונה.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE