הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שמועה על שמועה: בעקבות הרכילות לגבי פרידת בני הזוג התקשרה ויקטוריה בקהאם לבעלה, לשאול אותו אם הוא מתכוון להיפרד ממנה
הזוג, ששולל מכל וכל אופציה של פרידה, הפך את השמועה לבדיחה משפחתית. הדבר לא מונע מהם להיות בהלם מהעובדה שהציבור מאמין לרכילות שהתפשטה כמו אש בשדה קוצים

ויקטוריה בקהאם, אקס הספייס גירלס, התקשרה לבעלה הכדורגלן דיוויד בקהאם, ושאלה אותו: 'אתה מתגרש ממני?', כך לפי שמועות שמציפות לאחרונה את הרשתות החברתיות. מי שנחשבה לזמרת הפחות מוצלחת של להקת הבנות הפופולרית והתגלגלה להיות מעצבת אופנה מפורסמת, שהתה בלונדון עם ארבעת ילדיהם המשותפים, בזמן שבעלה מחוץ לממלכה הבריטית ורכילות על פרידת הזוג נפוצה במהירות. חבריה של ויקטוריה מספרים שהיא מוצאת את כל העניין משעשע: "ויקטוריה הופתעה מהשמועות ולא אהבה אותן אבל מצאה את זה מאוד מצחיק. יש להם חוש הומור לגבי הרכילות כי זה כל כך מגוחך".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפכו את כל העיניין לבדיחה משפחתית. הבקהאמים


נציגם של בני הזוג אמר לאתר מטרו.קו בבריטניה כי אין כל הצהרה שעומדת להתפרסם על גירושי בני הזוג והוסיף כי מדובר בשמועה חסרת בסיס. למרות שויקטוריה צוחקת על כל העניין, לדברי החברים המשפחה בכל זאת הייתה בהלם מכך שכל כך הרבה אנשים מאמינים לשמועה. "הם דיברו על כך וצחקו מאוד. אין להם שום מושג מאיפה כל זה התחיל. זאת בהחלט תעלומה".


התקשרה לשאול אם הוא מתכוון להיפרד ממנה. וויקטוריה ודיוויד


ובינתיים, ההימורים ברשת ממשיכים: מתי בני הזוג, הנשואים כבר 19 שנים, יכריזו על פרידתם והמהמרים אף הציעו שמות פוטנציאליים לתפקיד החברה הבאה של דיוויד. מה שהצית ככל הנראה את הסערה היה הפרסום על הגשת מסמכים משפטיים ע"י ויקטוריה, בהם פורקה השותפת העסקית שלה עם דיוויד בחברת האופנה שלה. דיוויד העביר בזמנו כספים רבים לחברה על מנת לכסות חובות שצברה, אך לא ישמש יותר כמנהל בחברה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE