הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טקסס: משטרת הגבולות פשטה על מבנה שבו התחבאו 62 מהגרים בלתי חוקיים
סך הכל בפשיטות מתחילת השבוע, נעצרו סמוך לגבול טקסס-מקסיקו למעלה ממאה מסתננים בלתי חוקיים. המבצע התאפשר בעקבות טיפ שהגיע לרשויות

אנשי רשויות ההגירה בטקסס ממשיכים במשימתם לאתר ולעצור מהגרים בלתי חוקיים. בפשיטה אחת שארעה ביום שלישי השבוע, הם הגיעו למבנה בלרדו טקסס,  ומצאו שם לא פחות משישים ושניים מסתננים שניסו להתחבא מפני הממשלה. כל זה קורה בזמן שסוגיית המהגרים הבלתי חוקיים והפרדתם מילדיהם ממשיכה לעורר עניין רב בארצות הברית.

שוטרי משטרת הגבולות שהשתתפו בפשיטה העבירו את כל המהגרים הבלתי חוקיים למעצר, שם התברר כי הם הגיעו ברובם ממקיסקו, גווטמאלה, הונדורס ואל סלבדור. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הסוכנים. קיבלו טיפ

הפשיטה התאפשרה לאחר שמשטרת הגבולות קיבלה מספר טיפים מאנשים שונים שמכירים את המחבוא. לפי המידע שהגיע, המהגרים ממתינים במבנה ומחכים להסעות שיפזרו אותם במקומות שונים ברחבי ארצות הברית.

גורמי אכיפת החוק בטקסס עובדים קשה בימים אלו. הם ערכו השבוע פשיטות נוספות. ביום ראשון השוטרים מצאו 50 מהגרים לא חוקיים מתחבאים בעיר מישיון. למחרת, ביום שני, התקיימו עוד כמה מבצעים כאלה, בהמלכם נעצרו מעל למאה שוהים בלתי חוקיים. בבתי המחבוא האלה נמצאו לא רק גברים, אלא גם נשים ומספר ילדים. הם הגיעו מהונדורס, גווטאמלה, מקסיקו, אל סלבדור, ניקרגוואה, אקוודור ובליז.

הפשיטות האלה נערכות כשברקע דיון ציבורי על סוגיית הפרדת ילדי מסתננים מהוריהם. לפי המדיניות החדשה של ממשל טראמפ, קטינים שאינם יכולים להיכנס לבתי סוהר בהם הוריהם מוחזקים לאחר שהואשמו בעבירות הקשורות לחציית הגבול - יופרדו ממשפחותיהם. מספר לא ידוע של קטינים כאלה נמצאים במתקנים שונים תחת פיקוח ממשלתי.  הילדים נלקחים מהוריהם גם אם המשפחות הגיעו למעבר גבול מוסדר והגישו בקשה להיכנס לשטחי ארצות הברית.

מספר הורים התלוננו כי מאז הופרדו מילדיהם, הם אינם יודעים מה עלה בגורלם וכי איש האחראים למצב לא מוסר להם מידע. גם גורמים בממשל הודו כי לא ברור לחלוטין מה עלה בגורלם של הקטנים האלו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE