הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בקרוב בקולנוע: McQueen, שסוקר את חייו של מעצב העל אלכסנדר מקווין, מילדותו ועד מותו
סרט תיעודי הסוקר את חייו של המעצב הנודע, אחד האמנים החשובים של ימינו. מילדותו במעמד הביניים האנגלי, להתמודדות עם השדים הפנימיים שלו ועד להפיכתו למותג אופנה בינלאומי

התאבדות בקרב סלבריטאים היא לא דבר נדיר בתקופה האחרונה. בכל שנה, מצטרפים למעגל האנשים שהתאבדו עוד ועוד ידוענים ובכל פעם העולם מזדעזע מחדש. "אבל היה לו/לה הכל", שואלים כולם. "כסף, פרסום, חברים, מה היה לו/לה רע כל כך?" 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שניהם החליטו לשים קץ לחייהם. מקווין ובלאו


זה גם מה שמעריציו של אלכסנדר מקווין, אחד המעצבים המפורסמים ביותר בעולם, אמרו לאחר ששם קץ לחייו לפני שמונה שנים. מעצב העל הבריטי, שנחשב לגאון מטורף ולאגדה עוד בחייו, התאבד בתלייה בדירתו בלונדון כשבוע לאחר מותה של אמו, והשאיר אחריו קריירה מרשימה ומפעימה, המלאה בהילה מכושפת. התאבדותו, שלימים התגלה כי היתה מתוכננת להתרחש בדרמטיות ביריית אקדח על מסלול התצוגה, הגיעה בעקבות דיכאון ממנו סבל, לאחר ילדות רצופת קשיים. 

מקווין היה הומוסקסואל, וטען כי גילה את זהותו המינית עוד בהיותו בן שש. הוא סיפר למשפחתו על נטיותיו המיניות בגיל 18 ולאחר תקופה סוערת, השלימו קרוביו עם זהותו המינית. הוא לא הסתיר מן הציבור את היותו הומוסקסואל, ובקיץ 2000 התחתן באופן לא-רשמי עם חברו ג'ורג' פורסיית, בן 24, מפיק סרטים דוקומנטריים במקצועו. יחסיהם הסתיימו לאחר שנים ספורות.

בחודש מאי 2007 זכה מקווין לתשומת לב תקשורתית לאחר שידידתו הקרובה, איזבלה בלאו, התאבדה. בלאו עקבה אחר הקריירה של מקווין לאורך שנים ארוכות. מקווין היה צולל נלהב, אשר הירבה לצלול באיים המלדיביים, ואף שאב השראה לעבודתו האומנותית מצלילותיו. כך למשל, לתצוגת סתיו 2009 קרא בשם "אטלנטיס של אפלטון".

הסרט התיעודי אודות מקווין שהיה בן 40 בלבד במותו, מלווה בקטעי ארכיון מרתקים החל מרוח הרפאים ההולוגרמית הבלתי נשכחת של קייט מוס ועד לתיעוד של אליטת האופנה האירופאית שהעריצה את כשרונו. הסרט מציג זיכרונות שלו ושל הקרובים לו, ופסקול מרשים של המלחין מייקל נימן.

תאריך יציאה לאקרנים: 13 ביולי

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE