הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מוזיאון דה יאנג בסן פרנסיסקו מארח תערוכת אומנות ילידית
בתערוכה מוצגים יותר מ-200 יצירות שהועברו על ידי משפחת וייזל, כתרומה. במקום מוצגים יצירות קרמיקה ואריגה, ופריטים שהיו גם באוספו הפרטי של אנדי וורהול

Reinstallation of the Art of the Americas Galleries היא תערוכת אמנות אינדיאנית וממערב וצפון אמריקה. התערוכה התאפשרה בזכות תרומתה של משפחת וייזל שהעבירה יותר מ-200 יצירות מהאוסף הפרטי של המשפחה למוזיאון. עבודות אלו מתפרשות על פני תקופה של יותר מ-800 שנים, מקרמיקה מהמאה ה-11 ועד לאריגה מהמאה ה-19. התערוכה כוללת גם פסלים מצפון מערב האוקיינוס השקט, כולל דב מונומנטלי שנעשתה על ידי האמן היידה  והיתה כלולה בעבר באוספו הפרטי של אנדי וורהול. המתנה הנדיבה של משפחת וייזל, מספקת עומק והיקף חדשים לאחזקות המוזיאונים ומסייעת לחקר האמנות הילידית המשתרעת מדרום אמריקה לחוג הארקטי.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מארח תערוכה המציגה אומנות המתפרסת על פני יותר מ-800 שנים. מוזיאון דה יאנג לאומנויות


המוזיאון המארח את התערוכה הוא מוזיאון דה יאנג לאמנויות השוכן בפארק שער הזהב שבלב העיר ומשתרע על פני שטח של כ־277 אלף מ"ר. המבנה הייחודי, מצופה המתכת, הוא יצירת מופת  של ארכיטקטורה מודרנית, המשתלבת היטב בפארק ומהמגדל המתנשא מעליו אפשר להשקיף על כל אזור המפרץ. אוסף המוזיאון כולל יצירות אמנות אמריקניות מהמאה ה-17 ועד למאה ה-20, וכן עשרות אלפי פרטי לבוש שונים מרחבי העולם. כיום הוא נחשב לאחד המוזיאונים הגדולים ביותר לאמנות בקליפורניה. בימי שישי מתקיימים בו ערבי תרבות הכוללים הקרנת סרטים, מופעי מוזיקה חיים ופעילויות אמנותיות לרוב.

יש אפשרות לקבוצות ממוקדות מעודדות בחינה של חומרים, סגנונות ומורשה אמנותית בתוך איזורים גיאוגרפיים. 

המוזיאון פתוח בין שלישי – ראשון בשעות 9:30 בבוקר עד 5:15. 

מבוגרים: 15 דולר, פנסיונרים: 12 דולר

deyoung.famsf.org

De Young Museum

Hagiwara Tea Garden Drive 50

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE