הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיאמי: פגיעת ברק הציתה בית פרטי
בית במיאמי גארדנס החל לבעור בעקבות הפגיעה, אך תגובתה המהירה של מכבי האש מנעה אסון, שכן בבית נכחה משפחה שלמה בעת השריפה; חברת FP&W עובדת במרץ על מנת להשיב את החשמל לשכונה

פגיעת ברק בבית בעיר מיאמי גארדנס, הממוקמת מצפון לנמל התעופה של מיאמי, גרמה לנזק כבד לאחר ששריפה פרצה במקום. המשטרה בעיר סיפרה כי שכנה התקשרה למוקד החירום 911 ודיווחה על השריפה, וכאשר המוקדנית ביקשה ממנה לתאר את האירוע, השיבה האישה כי שמעה "רעש חזק, כמו פצצה שהופעלה". כוחות כיבוי והצלה רבים הגיעו למקום במטרה לכבות את הלהבות שאיימו על השכונה כולה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


"כ-20 כבאים הגיעו למקום, הם פעלו באופן אגרסיבי ונלחמו באש", אמרה סגן קירסטין מילר ממערך הכבאות של מחוז מיאמי-דייד. עוד סיפרה כי הכוחות "משכו החוצה את תקרת הבית, וזאת כדי להקנות גישה לעליית הגג. הם הצליחו לכבות את האש בטרם התפשטה לגג המבנה וירדה אל חדרי המגורים", אמרה מילר. 

המשפחה שגרה בבית הצליחה להימלט ממנו בשלום, אך שכנים מספרים כי האירוע הצליח לגרום לתחושת חרדה עצומה. השכנה שדיווחה על השריפה סיכמה את האירוע כאשר אמרה שהיא ראתה "כדור אש עצום, ומאוד דאגתי לשכנים כי ראיתי את המכוניות שלהם וידעתי שהם בבית. לא יכולתי לגשת לבית בעצמי בגלל השריפה, אז פשוט התקשרתי למשטרה".


הבית שנפגע מהברק, ובו פרצה השריפה (צילום: משטרת מיאמי-דייד)


כאמור, אין נפגעים מהאירוע, אך החשמל נותק לכל השכונה בעקבות השריפה, כולל לשכן מבוגר שזקוק לדיאליזה באופן יומי. חברת החשמל המקומית, Florida Power and Light, עובדת כעת במרץ על מנת להשלים את החזרת החשמל למקום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE