הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אימה בפלורידה: רכבת הרים התנתקה מהמסילה, נוסעים נפלו אל הקרקע
עשרה בני אדם היו על הרכבת בעת התאונה אמש בעיר דייטונה ביץ', 6 עדיין מאושפזים בבית החולים. הרשויות בעיר טוענים כי הרכבת עברה ביקורת מקיפה יממה לפני האירוע; מכבי האש חילצו את הנוסעים בעזרת יחידה מיוחדת

הרשויות במדינת פלורידה פתחו בחקירת האירוע אמש בעיר דייטונה ביץ', במהלכו רכבת הרים ירדה מהפסים בפארק דייטונה ביץ' בורדווק (Daytona Beach Boardwalk). כתוצאה מהאירוע, שני נוסעים הועפו מהמתקן והושלכו אל הקרקע מגובה 34 רגל. קרון אחר ברכבת ההרים נתלה באוויר כאשר ישבו בו 2 בני אדם. סך הכל, עשרה בני אדם היו על רכבת ההרים בעת התאונה, ושישה מתוכם מאושפזים עדיין. ג'ניפר מיל, הדוברת של משרד החקלאות ושירותי הצרכן, הגיבה לאירוע כאשר אמרה, "קודם כל, אנחנו מביעים את דאגתנו בפני הפצועים. טובתם והחלמתם של הפצועים נמצאים בחשיבות עליונה ביותר".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי החילוץ, אמש (צילום: DaytonaBeachFD@)


"רק אתמול ערכו במתקן ביקורת יסודית, בה נמצא כי המתקן עומד בחוקי המדינה", המשיכה הדוברת, "פתחנו בחקירת הנושא על מנת לקבוע את סיבת התאונה, וכל מי שיימצא שכשל בתפקידו יועמד לדין". כוחות ההצלה שהגיעו לאירוע זכו לשבחים באופן הטיפול היסודי והמהיר. דוברת תחנת כיבוי האש בעיר, סשה סטאטון, מסרה כי "יש לנו צוות של מחלצים שמתמחים בחילוץ מגובה רב, והם אלו שהצליחו להוציא את שני יושבי הקרון שנתלה באוויר". 


רגעי החילוץ, אמש (צילום: DaytonaBeachFD@)


כל הפצועים הועברו לבית החולים הליפקס בעיר, ובהמשך היום (שישי) תתקיים מסיבת עיתונאים בה ימסר מידע נוסף על מצבם של הפצועים. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE