הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עלה ל-2 מספר השוטרים ההרוגים בירי בקנזס סיטי, החשוד: עציר שנשפט פעמיים על רצח ומואשם ברצח נוסף
השוטרת תרזה קינג מתה מפצעיה. אתמול נהרג השוטר פטריק רוהר. דיווח: החשוד בירי הוא אנטואן פיידלר, הוא נורה ונותח. חשד: השוטרים נורו מנשקיהם שלהם

השוטרת תרזה קינג (44), שנורתה ביום שישי בתקרית הירי במוך לבית המשפט בקנזס סיטי מתה מפצעיה היום בבוקר. בכך, עלה מניין ההרוגים לשניים. קינג שירתה במשטרה במשך 13 שנים מסר קצין במחוז וויאנדוט. כזכור, שוטר נוסף, פטריק רוהר (35) נהרג מהירי ביום שישי. הוא שירת המשטרה במשך שבע שנים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע. המשטרה סורקת את מצלמות האבטחה ומבקשת את עזרת הציבור. צילום: מתוך טוויטר


האירוע החמור התרחש כאשר השניים הובילו עציר מבית הכלא לבית המשפט ביום שישי בבוקר. החשוד בירי נורה בעצמו והוא בניתוח, אך מצבו אינו ידוע. רשת FOX4 בקנזס סיטי זיהתה את החשוד בירי כאנטואן פיילדר (22), שנשפט פעמיים בגין רצח של גבר בן 22. שני המשפטים הסתיימו כשחבר המושבעים היה חלוק בדעתו. לאחרונה הוא הואשם ברצח נוסף, של אישה בת 55.


לאחר הירי, רוהר וקינג הובהלו למרכז הרפואי של אוניברסיטת קנזס. רוהר מת זמן קצר לאחר מכך ואילו קינג מתה כאמור מפצעיה לפנות בוקר. "אנחנו ממשיכים להתפלל עבור האחים והאחיות שלנו ממחלקת המשטרה במחוז וויאנדוט, לאחר שאיבדנו את אחותנו היום בבוקר", נכתב בדף הפייסבוק של משטרת קנזס סיטי בעקבות מותה של קינג.


תרזה קינג. "איבדנו את אחותנו". צילום: משרד השריף של מחוז ווינאדוט


"אין מילים שיוכלו לתאר הת ההרגשות והתחושות שאתם מרגישים. מתפללים עבור מחוז וויאנדוט!", נכתב עוד בפוסט. מייג'ור קלי בייליף, ממשרד השריף במחוז, מסרה כי ייתכן שהשוטרים נורו מנשקיהם שלהם. היא הוסיפה כי משטרת קנזס סיטי היא זו שמנהלת את החקירה. קצין המשטרה זאק בלייר אמר כי המשטרה סורקת אחר מצלמות האבטחה בזירת האירוע. בנוסף, הוא קרא לעדי ראייה, או אנשים שיכולים לשפוך עוד מידע על האירוע הקשה, ליצור קשר עם משטרת קנזס סיטי.


פטריק רוהר. השוטרים הובילו את החשוד לבית המשפט. צילום: משרד השריף של מחוז וויאנדוט



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE