הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכבאי והצואה: לוחם אש מניו יורק נכנס לחצר והשאיר פסולת-גוף על רהיטים. לאחר מכן נרדם במוסך
ג'ף קאסנו, בנו של נציב כוח הכיבוי העירוני לשעבר, פרש ממחלקת הכבאות של ניו יורק לאחר מספר ציוצי טוויטר לפני מספר שנים, שהיו גזעניים במיוחד. לפני שנתיים קיבל צ'אנס נוסף והפעם פרץ לחצר כשהוא בגילופין והשאיר בה צואה

נציב האש של FDNY, דניאל ניגרו, מצא עצמו מתמודד עם שאלות מביכות לגבי מעצר הצואה של הכבאי ג'ף קאסנו בניו ג'רזי. "זה מצער למדי", אמר ניגרו על המעצר שהתרחש ב-10 ביוני. עוד לפני כן, קסאנו, שהפך כבאי בחודש אפריל, עזב את המחלקה בשנת 2013 בשל ציוצים גזעניים בטוויטר. "אנחנו נראה איך זה מתפתח. זה כל מה שאנחנו יכולים לומר עכשיו".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השאיר צואה וצייץ נגד יהודים. קאסנו 



קאסנו, בנו של נציב האש לשעבר של ב-FDNY, סאל קאסנו, הושעה על ידי המחלקה למשך 30 יום. בתור ככבאי בתקופת מבחן, כל סוג של צרות עם החוק, יכול להביא לסיום העסקתו, אמרו גורמים רשמיים. "הוא בהשעיה ללא תשלום והוא עושה דרכו החוצה", אמר ניגרו כשביקר באירוע בית פתוח בקורונה, קווינס, שם תושבי האזור קיבלו גלאי עשן חינם.

קסאנו בן ה-28 יחזור לקומו לייק בחודש הבא בכדי להתמודד עם האשמות בגין הסגת גבול ופגיעה ברכוש בבית המשפט העירוני. הוא מואשם בהשארת צואה על רהיטי גינה בחצר אליה נכנס ללא רשות, ועזב את המקום כשהוא משאיר את צואתו מאחור תוך שהוא שיכור, כך על פי מסמכי בית המשפט. לאחר מכן, הוא נכנס לכאורה למוסך סגור של אדם נוסף שאינו מכיר ונרדם. משטרת בלמאר נתנה לקאסנו זימון ושלחה אותו הביתה.

הבן הסורר היה כבר בעל רקורד בעייתי עוד לפני התקרית הזו, כאשר בשנת 2013 הוא פרש משירות החירום של ה- FDNY, לאחר שנתפס כשהוא מפרסם שורה של הערות שנאה נגד מיעוטים, נשים ויהודים על בחשבון הטוויטר האישי שלו במהלך השנה הראשונה בתפקיד. הציוצים המרושעים שלו כללו: "אני אוהב יהודים בערך כמו היטלר #toofar? לא". וגם  "צריך לקחת את אוהבי אובמה לבית החולים כי התרופות שלהם משלמת לאמבולנס ולא למונית".


צריך להיחלץ מהמבוכה. ניגרו (צילום: U.S. Army photo by Staff Sgt. Mikki L. Sprenkle)



בגלל שהתפטר ולא פוטר, קאסנו הורשה לחזור בשנת 2016, ולנסות לסיים את האקדמיה לכיבוי אש ככבאי. הוא אכן עשה זאת בהצלחה, ב-18 באפריל.  לפני מעצרו היה קאסנו שייך לסטייטן איילנד. הוא הועבר לשם ממנוע 247 בבורו פארק שבברוקלין, זמן קצר לאחר סיום הלימודים, כאשר בכירי הקהילה היהודית האורתודוכסית דרשו את העברתו ,בהתחשב בציוציו הגזענים לפני שנים.

לפני שהצטרף למחלקה, התנצל קאסנו על התקרית הקודמת. הוא גם נפגש עם רב בכיר בהקהילה וסייר במוזיאון הסובלנות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE