הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
החיסכון נמצא באותיות הקטנות: כך תשלמו פחות בהזמנה אינטרנטית של חדר בבית מלון
כמו בכל עסקת רכישה, מומלץ לקרוא היטב את האותיות הקטנות, משום ששם מסתתרות כל ההגבלות וההסתייגויות, אך גם כל ההנחות וההטבות

איתור חדר מלון נחמד במחיר אטרקטיבי הוא אחת המטרות בדרך לחופשה נעימה. הרשימה של אתרים שמנסים לעזור לנו להזמין את החופשה הבאה הולכת ומתארכת. הזמנת חדר בבית מלון מרגישה כמו עוד רכישה באינטרנט אך בפועל מדובר בעסקה מסוג שונה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא כדאי להיצמד לאתרי השוואת מחירים

כיום רבים מבצעים תהליך השוואת מחירי בין ארבעה או שישה אתרים שונים, כשבפועל מדובר בהשוואת מחירים בין שתי חברות. המצב נובע כתוצאה ממיזוג שהתרחש בין כמה מהחברות המפעילות אתרים להשוואת מחירים באינטרנט. כל האתרים המוכרים כיום נמצאים בבעלות שתי חברות אם: אקפדיה (Expedia) או בוקינג הולדינגס (Booking Holdings).

בבדיקה שנערכה לאחרונה ובדקה 3,500 מחירים נמצא, כי ב-85 אחוז מהמקרים הוצג מחיר דומה שוב ושוב. בבדיקה של חדר במלון ספציפי הופיע אותו המחיר בשישה מתוך שמונה אתרים. שני האתרים האחרים הציעו מחיר אחר מהשישה האחרים.

על מנת למצוא מחיר טוב יותר מזה המוצג באתרי השוואות המחירים מומלץ לא להיצמד לאותם אתרים. יש לחפש בתוך אתרי המלונות עצמם. שם ניתן למצוא מקרים בהם מוצגים מחירים זולים יותר. לעתים מדובר באפשרות למחיר נמוך בכ-40 אחוז.

מומלץ לחפש במקביל גם באתרי בתי המלון עצמם

כמו כן, מי שנרשמים לאתר אקספדיה יכולים לחסוך עד 10 אחוז על הזמנות ב-175,000 בתי מלון. קבוצת בתי המלון הייאט, מציעה למטיילים להזמין חדרי מלון באתר שלה על מנת לצבור נקודות ומבטיחה את המחיר הנמוך ביותר.

כשמזמינים חדר בבית מלון באינטרנט, אמנם חשוב לשים לב לפרטים הקטנים בגלל ההגבלות, אך גם משום שבדיוק שם מסתתרות גם ההנחות והאפשרויות לחסוך במחיר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE