הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו ג'רזי: הרוג ועשרים פצועים באירוע ירי בפסטיבל אומנות
על פי הדיווחים, ההרוג הוא אחד משני חשודים שפתחו באש. מצבם של ארבעה מהפצועים מוגדר קשה. במקום היו כאלף מבלים בפסטיבל השנתי

אדם אחד נהרג ועשרים אחרים נפצעו באירוע ירי בפסטיבל אמנות בטרנטון, ניו ג'רזי, היום (ראשון). התובע של מחוז מרסר, אנג'לו אונופרי אמר בתדרוך לעיתונאים כי 16 מתוך 20 הפצועים נפגעו מירי. מצבם של ארבעה מהפצועים מוגדר קשה, בהם ילד כבן 13 שמצבו מוגדר אנוש.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע. אחד היורים נהרג, השני נעצר


לדבריו, שני חשודים פתחו באש במהלך הפסטיבל שהציג אמנות מקומית. אחד מהחשודים, גבר בן 33, נהרג. החשוד השני, שלא זוהה על ידי הרשויות, נעצר. קרוב לאלף בני אדם היו במקום כשנפתחה האש.

עד כה לא נמסרה סיבת פציעתם של הארבעה שלא נפגעו מהירי. בתחילה דווח על הרוג באירוע, ורק לאחר מכן התברר כי מדובר באחד היורים.

הירי התבצע באירוע "אמנות כל הלילה" (Art All Night) לאמנות מקומית, מוסיקה ואוכל קצת אחרי השעה שלוש בלילה. הפסטיבל החל אתמול בשעות הצהריים והוא תוכנן להתקיים עד היום בצהריים. הפסטיבל, שנערך כבר כמה פעמים, מושך אליו אלפי בני אדם.

סגן דארן זאפלי ממשטרת טרנטון אמר לתקשורת המקומית כי כמה בני אדם נורו והם פונו לבית החולים. אדם שהיה במקום תיאר את שקרה: "ראיתי שני שוטרים מלווים אדם שנורה ברגלו. הם חבשו אותו ופינו אותו מהמקום", אמר אנג'לו ניקולו. הוא סיפר כי הוא ואחיו היו בפסטיבל כאשר לפתע שמעו קולות נפץ, וכל הציבור החל לברוח.


פסטיבל האומנות, לפני שהחל הירי. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של הפסטיבל


“אנחנו מצטערים מאוד להודיע כי המשך פסטיבל 'אומנות כל הלילה' בוטל בשל אירוע טרגי שהתרחש הלילה", נכתב בעמוד הפייסבוק של הפסטיבל, "אנחנו עדיין מעכלים את מה שקרה, ואין לנו הרבה תשובות כרגע. חשוב לנו שתדעו שאנשי הצוות, המתנדבים, האומנים והמוזיקאים לא נפגעו. תפילותינו הכנות עם הפצועים. אנחנו יודעים שיש הרבה שאלות והרבה השערות בשלב הזה. אנחנו עדיין מנסים להבין בעצמנו מה קרה".

עוד נכתב כי מארגני האירוע לא יכולים להיכנס בשלב זה למתחם. "אנחנו נחושים לבנות עיר טובה יותר באמצעות הקהילה. היצירתיות וההשראה לא ייעלמו. לא הלילה, ולא אף פעם", מסרו מארגני הפסטיבל.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE