הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עובדות לשעבר תובעות את UCLA בטענה שהבוסית הטרידה אותן מינית והנושא לא טופל כראוי
הארבע הגישו תביעה שהגיעה לבית המשפט העליון בלוס אנג'לס, בטענה שהבוסית נגעה בהן וכשהתלוננו להנהלת האוניברסיטה, זכו ליחס מזלזל. רק אחת נרשמה כמתלוננת ואילו האחרות כעדות. בא כוחן: "זילזלו בהן כי מדובר בהטרדות מיניות בין נשים"

ארבע עובדות אוניברסיטת UCLA הגישו השבוע תביעות נגד האוניברסיטה ו- UC Board of Regents, והאשימו את מפקחת העבודה שלהם בהטרדה מינית ואת האוניברסיטה באי טיפול נאות בתלונות על התעללות. התובעות, ג'קי רודריגז, אמבר רוז פלגה, קריסטל אדה ומאיירה מיגל טוענות כי המנהלת הממונה עליהם, מרתה מנסור, ממחלקת הרדיולוגיה של האוניברסיטה, סטרה בישבניהן, ליטפה את ירכיהן והעירה הערות מיניות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לאוניברסיטה הליך מסורבל לתלונות. UCLA (צילום: שאטרסטוק)



ההטרדות לכאורה החלו בתחילת 2016 והסתיימו בשנת 2017, כך על פי התביעות, אשר הוגשו לבית המשפט העליון בלוס אנג 'לס ביום רביעי. עבודתה של מנסור הופסקה על ידי האוניברסיטה ביולי 2017, לאחר שהנשים התלוננו מוקדם יותר באותה שנה. אחת הנשים דיווחה למפקחת נוספת בדצמבר 2016 על ההטרדה, אבל מנסור נשארה בתפקידה, אמר עו"ד דארן ריצ'י, המייצג את כל ארבע הנשים.

לטענת התובעות, התחושה היא "כאילו התלונות נדחפו מתחת לשטיח", אמר ריצ'י, בין היתר ככל הנראה בשל העובדה שהיו בין נשים. דוברת UCLA, אליסון יואיט, אמרה כי משרדה לא קיבל עדיין את התביעה ועל כן אין היא יכולה להגיב. ריצ'י אמר כי הנשים נתקלו בתגובות מכוערות מצד מפקחים אחרים לאחר שהגישו את תלונות נגד מנסור. "זה כלל, בין היתר, להפיל עליהן יותר עבודה ולא לאפשר להן לקחת פסק זמן כדי לראות את עורך הדין שלה", אמר ריצ'י.

עוד נטען בתביעה כי הליך בית הספר להגשת תלונה מבלבל ולא יעיל. אף על פי שארבע נשים דיווחו על הטרדה, בית הספר רשם רק אחת מהנשים כמתלוננת, בעוד ששלושת האחרות נרשמו כעדות. סעיפי התביעה הן אי מניעת הטרדה, אפליה ונקמה; פגיעה מכוונת במצוקה רגשית; ורשלנות הגורמת מצוקה רגשית. ריצ'י אמר כי ארבעת התובעות מבקשות פיצויים בהיקף של למעלה מ -120 מיליון דולרים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE