הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פסטיבל המוסיקה, Pitchfork, חוגג בר מצווה: המארגנים פרסמו אזהרה כדי למנוע אלימות והטרדות מיניות
רשימת המשתתפים ארוכה מאוד ומומלץ להיכנס לאתר הבית כדי לבדוק מי מופיע מדי יום. רשימה חלקית כוללת את פליט פוקסס, The War on Drugs, פול צ'רי, צ'אקה קאן ורפאל סאדיק

בין ה-20 ל-22 ביוני יתקיים בשיקגו פסטיבל המוסיקה הידוע, Pitchfork (פיצ'פורק). השנה חוגגים את השנה ה-13 של הפסטיבל יחד עם 40 להקות שיופיעו לאורך שלושה ימים בשיקגו יוניון פארק. החגיגות האלה מתקיימות מדי שנה בקיץ ומושכות אליהם 50,000 מבקרים מכל הגילאים, בינהם חובבי מוסיקה מ-45 מדינות בארצות הברית ומ-26 מדינות בעולם.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זה פסטיבל מוסיקה. נא להתנהג בהתאם

הסיבה לאטרקציה היא המוסיקה וכל מה שהפסטיבל הזה מציע למבקרים. 50 בעלי ביתנים יציגו את מרכולתם במהלך האירוע וימכרו הכל, מיצירות אמנות ועד אוכל. הפסטיבל תומך בעסקים מקומיים ומעודד את קהילת האמנים החיים בה והמסעדות הרבות שבעיר.

רשימת המשתתפים ארוכה מאוד כשכל אחד מהם יופיע פעם אחת במהלך האירוע. לכן מומלץ להיכנס לאתר הבית ולבדוק מי מופיע מדי יום. רשימה חלקית כוללת את פליט פוקסס, The War on Drugs, פול צ'רי, צ'אקה קאן ורפאל סאדיק.

מאחר ומדובר בפסטיבל מוסיקה והמארגנים יודעים שיהיה שם גם הרבה אלכוהול, הם טרחו לפרסם אזהרה בעמוד הבית שלהם. לפי האזהרה, מי שיהיו מעורבים בקטטות, יגנו או יקללו על רקע גזעני או דתי, יטרידו מינית, ישתמשו בשפה מאיימת (ניתן למצוא את הרשימה המלאה באתר), יגורשו מהפסטיבל.

מחיר: 175 לשלושה ימים או 75 דולר ליום אחד.
כתובת: Union Park Chicago, 1501 W Randolph St., Chicago IL
אתר: http://pitchforkmusicfestival.com/p/1?section=2

האטרקציה: מוסיקה, מוסיקה ומוסיקה

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE