הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הפילוסופיה של ביונסה וג'יי זי: הכל אהבה, המונה ליזה ואלבום, שזמין רק באפליקציה אחת
נחשף הפרויקט המשותף של בני הזוג קרטר עם האלבום החדש, Everything is Love, שיהיה זמין בינתיים רק באפליקציית המוסיקה, Tidal, הפועלת בבעלותם

הפתעה: ביונסה וג'יי זי שחררו את האלבום החדש שלהם, Everything is love (הכל אהבה). בסדרה פשוטה של פוסטים באינסטגרם הודיעו כוכבת הפופ ובעלה, על השחרור המפתיע של האלבום החדש שהקליטו במשותף.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מנאז' א-טרואה? קווין בי, ג'יי זי והמונה ליזה

מדובר באוסף של תשעה שירים, שיהיה זמין, בשלב זה, רק באפליקציית המוסיקה, Tidal, הפועלת בבעלות בני הזוג ביונסה וג'יי זי קרטס. עדיין לא ברור מתי האלבום יהיה זמין באמצעים אחרים, אך בינתיים ניתן ליהנות מקליפ שהפיקו בני הזוג לאחד השירים החדשים באלבום; גם הוא זמין לצפייה באפליקציה, כאמור.

בתקופה האחרונה רווחו השמועות כי השניים מתכננים פרויקט משותף והשיא הגיע כשבני הזוג סיימו את החלק האירופי של סיבוב ההופעות המשותף שלהם, On the Run II.

מדובר באלבום משותף באורך מלא ראשון של השניים, לאחר שנים של שיתופי פעולה רבים בפרויקטים אחרים. האלבום מגיע אחרי שביונסה הוציאה את אלבומה האחרון "לימונדה" וג'יי זי הוציא את אלבומו האחרון "4:44". שני אלבומי הסולו האלה נראו כביטויים לעליות ולירידות שחוו השניים במסגרת נישואיהם.

באחד מהפוסטים באינסטגרם, העוסקים באלבום, מופיעה תמונה שנראית כעטיפת האלבום המדובר. על התמונה מופיעה האזהרה: דרוש פיקוח של מבוגר. בצילום מופיעה בחורה, כשהיא מסרקת את שערו של בחור נטול חולצה. מה תלוי על הקיר שמאחוריהם? הציור של המונה ליזה.

הכל אהבה (וכסף), ביונסה וג'יי זי

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE