הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
במהלך חגיגות ניצחון מקסיקו במונדיאל: אוהד בלוס אנג'לס ירה זיקוק על שוטר
אוהד של נבחרת מקסיקו ביקש לחגוג את ניצחונה של נבחרתו בעיר הנטינגטון פארק, אך נעצר לאחר שירה את הזיקוק לעבר השוטרים שהגיעו לאבטח את המקום; בקרבת החוגגים ישנם דעות חלוקות: "כל דבר יכול לקרות במהלך בחגיגות", אמר עד ראייה. בעל עסק מהאזור: "זה לא בסדר להרוס את הכיף של אנשים אחרים"

דקות ספורות לאחר שנבחרת הכדורגל של מקסיקו ניצחה את יריבתה מגרמניה, אלפים יצאו לרחובות לוס אנג'לס כדי לחגוג. איש אחד הלך רחוק מדי עם חגיגות אלה כאשר החליט לשגר זיקוק לעבר המשטרה בעיר הנטינגטון פארק, הממוקמת מדרום למרכז העיר. האירוע כולו תועד באמצעות הטלפונים הניידים של הנוכחים, דבר שהוביל למעצרו של האיש. "הוא התכוכף באמצע הכביש ואז התחיל לשגר את הזיקוקים לעבר השוטרים", אמר סגן פול קראוט מהמשטרה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



עדי ראייה סיפרו כי האיש, ששמו לא פורסם, ביצע את מעשיו ללא כל סיבה. "לא צריכים לעשות דברים כאלה", אמר רוברט מאסטרו, בעל עסק בקרבת מקום. עוד סיפר כי האירוע השבית את שמחת החגיגות באופן מיותר לחלוטין: "להרוס את הכיף של אנשים אחרים, שרק ביקשו ליהנות, זה לא בסדר", הוא אמר. מאידך, עובר אורח נוסף הסכים עם חומרת האירוע, אך הסתייג במעט: "אנשים חיים את הרגע וכל דבר יכול לקרות. באותה מידה גם אני יכולתי לשגר את הזיקוקים", הוא אמר.



כאמור, החשוד נעצר בעקבות האירוע והוא צפוי לעמוד לדין על תקיפה באמצעות נשק קטלני, כך על פי דו"ח המעצר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE