הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סגן שריף בטקסס חשוד בפשעי מין בבת 4, ואיום על אמה שתגורש מארה"ב אם תתלונן
סגן השריף חוזה נונייז, העובד במשרד השריף של מחוז בקסאר ככלאי מזה 10 שנים, חשוד כי התעלל מינית בבת 4 במשך חודשים, ואיים על אמה - מהגרת נטולת מסמכים - שתגורש מארה"ב אם תתלונן. בשל גילה הצעיר של הקורבן, הוא צפוי למינימום של 25 שנות מאסר. החוקרים חושדים כי יש לו קורבנות נוספים

סגן שריף בטקסס תקף מינית ילדה בת 4, ואיים לגרש את אמה מארה"ב אם תתלונן. כך דיווח חאבייר סלזאר, שריף מחוז בקסאר שבטקסס, המקיף את העיר סן אנטוניו. ההתעללות נמשכה במשך חודשים, ולדברי סלזאר החוקרים אינם פוסלים את האפשרות שהאירועים בוצעו אף במשך שנים, כמעט מרגע לידתה של הקורבן.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מעשים "קורעי לב, מטרידים, מגעילים ומרתיחים" (צילום: משרד השריף, מחוז בקסאר שבטקסס)



"פרטי המקרה הזה הם, אם לדבר בכנות, הם קורעי לב, מטרידים, מגעילים ומרתיחים בו-בזמן", אמר סלזאר במסיבת עיתונאים שנערכה אמש (ראשון). הילדה הקטנה סיפרה על ההתעללות לאמה, שהיא מהגרת נטולת אישור שהייה בארה"ב. נונייז בן ה-47, שעבד כסוהר בכלא השריף, ניסה לאיים על המשפחה שתשמור את סודו. "החשוד ניצל זאת לטובתו להטיל על האם פחד שהיא תגורש אם תדווח על המעשים", אמר השריף.

במסיבת העיתונאים סיפר השריף כי בשל תקנות מסוימות, נונייז יהיה בחופשה בתשלום במשך 10 ימים, ולאחר מכן יועבר לחופשה ללא תשלום. "בכנות, מטרתי היא להפריד את האדם הזה מהסוכנות [משרד השריף] במהירות האפשרית", אמר. "כשאדם אחד יותר מוכיחים שהם אינם ראויים להיות חלק מן הסוכנות הזו, אז אנחנו נוציא אותם מכאן, נחתוך אותם החוצה כמו סרטן. זה מה שיקרה בפרשה הזו".

אף שהיססה במשך זמן רב בשל איום השריף בגירושה מארה"ב, האם נשברה לבסוף כשבתה בכתה בפניה שהאיש הכאיב לה. היא התלוננה במשרד השריף במוצאי שבת, ונונייז נעצר עם שחר ביום ראשון. על פי הדיווחים, נמצאו ראיות גופניות כי החשוד נגע בפעוטה באיבר מינה "באופן שהסב כאב, ואף פציעה קלה".

החוקרים סבורים שייתכן מאד כי הוא פגע בקורבנות אחרים, וקוראים לכל היודע דבר בעניין לפנות למשרד השריף של מחוז בקסאר בטלפון 210-335-6070. בשל גילה הצעיר של הקורבן, סגן השריף נונייז מואשם בסעיף בחוק הטקסאני המכונה "תקיפה מינית סופר-מחמירה". אם יורשע, הוא צפוי למאסר מינימום של 25 שנים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE