הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צעד נואש? סאבווי במאמץ נוסף להציל את הרשת
חברת הייעוץ ביין תנסה לסייע לרשת, שחווה ירידה דרסטית ברווחים בחמש השנים האחרונות, ככל הנראה על מנת לשנות את אופן הצגת הרשת בפני רוכשים פוטנציאליים; מומחה למותגים: "מי שהיה פני הרשת הורשע בפדופיליה, יתכן שאין דרך להשיבה למה שהייתה"

רשת מסעדות סאבוויי, החווה ירידות במכירותיה בשנים האחרונות, שכרה את שירותיה של חברת ייעוץ הבכירה ביין, וזאת במטרה לסייע לה לשוב לביצועים פיננסים חיוביים כפי שחוותה לפני עשור. כלכלנים בכירים מסבירים כי יתכן שהרשת גם תימכר בסופו של תהליך, כך שהיעוץ יעסוק ככל הנראה באופן הצגת הרשת בפני רוכשים פוטנציאליים. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רשת סאבוויי (צילום: Shutterstock)


הידיעות על העסקת חברת הייעוץ לא הפתיעו רבים, אך בסאבוויי בחרו שלא לאשר את הידיעות על כך. קן ויסנפסקי, יועץ לפרסום מקוון בחברת Webimax, אמר שהוא מופתע מכך שלא אישרה את הדיווח, וזאת מפני שהחברה רושמת ירידות במכירות בחמש שנים האחרונות. "ההחלטה לשכור את שירותי הייעוץ באה ממקום של ענווה, אך היא גם כזו שתגרום ליצירתיות", אמר ויסנפסקי. מאידך, דן היל, יועץ למיתוג, טוען כי הרשת כבר לא תוכל להתאושש: "הירידה של סאבוויי קרתה בגלל שלל סיבות, ביניהן העובדה שמי שהיה פני הרשת הורשע בפדופיליה. יתכן ואין דרך להשיב את המכירות למה שהיה בעבר", הוא אמר. 


ג'ארד פוגל, שמי ששימש כפני החברה עד שהורשע בפדופיליה


כזכור, הרשת הודיעה לפני כחודשיים כי היא תסגור כ-500 מסניפיה בצפון אמריקה, במקביל לכך שתפתח כאלף חנויות חדשות במדינות אחרות. רק לפני מספר שבועות התפטרה המנכ"ל סוזן גרקו, אחותה של מייסד הרשת. טרבור היינס האוסטרלי צפוי להחליפה כאשר ייכנס לתפקיד החדש ב-30 ביוני.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE