הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נוהל הפרדת המהגרים: קלינטון מיישרת קו עם נשות הנשיאים
מזכירת המדינה לשעבר יצאה כנגד הנוהל, ולא שכחה לתקוף את התובע הכללי בעקבות הציטוט מספר התנ"ך שהקריא כהצדקה למעשה; "סשנס מתעלם מנדבך חשוב בנצרות", היא אמרה. מוקדם יותר השבוע, גם מלניה טראמפ, מישל אובמה ולורה בוש יצאו נגד הנוהל: "האמת גוברת על המפלגתיות", אמרה אשת הנשיא הקודם

הילארי קלינטון, לשעבר מזכירת המדינה ומועמדת המפלגה הדמוקרטית לנשיאות בבחירות 2016, יישרה השבוע קו עם הגברת הראשונה, מלניה טראמפ, ועם לורה בוש, אשתו של ג'ורג' בוש הבן, בנושא הפרדת הילדים מהוריהם בעת לכידתם בגבול. "זה לא קורה בגלל 'חוקי הדמוקרטים' כפי שנטען בבית הלבן. הפרדת המשפחות אינה נחוצה מבחינת החוק. מדובר בשקר גס, וכולנו, עיתונאים ואזרחים כאחד, צריכים לכנות את זה כשקר", אמרה קלינטון.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הילארי קלינטון (צילום: Shutterstock)


קלינטון אף יצאה נגד התובע הכללי, ג'ף סשנס, לאחר שזה הצדיק את ההפרדה בעזרת ציטוט מהתנ"ך: "לאלו שבוחרים לצטט באופן סלקטיבי את ספר הקודש על מנת להצדיק את האזכריות הזו, אתם מתעלמים מנדבך חשוב בנצרות. כל מה שנעשה בשם הדת נוגד לחלוטין את כל מה שלמדתי. ישו אמר, 'שלחו אליי את הילדים הסובלים ממחלות', ולא 'תנו לילדים לסבול' כפי קורה בשטח", היא אמרה. 


התובע הכללי, ג'ף סשנס (צילום: Shutterstock)


כזכור, לאחר שמלניה טראמפ התבטאה בנושא, גם לורה בוש אמרה במהלך סוף השבוע כי "הפרדת הילדים מהוריהם שוברת את לבי". מישל אובמה, אשתו של הנשיא הקודם ברק, הביעה את תמיכתה בבוש באמצעות חשבון הטוויטר שלה. "לעיתים, האמת גוברת על המפלגתיות", היא אמרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE