הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משלושה יצא אחד: איפה תקבלו 30% הנחה על אטרקציות ולאן תגיעו במחיר של דולר אחד?
בסוף השבוע הקרוב, מסתיימת שנת הלימודים בבתי הספר ונפתחת רשמית עונת הקיץ. קבלו שלוש הצעות שמופיעות ברשימת היעדים המומלצים והידידותיים לארנק

שנת הלימודים מסתיימת רשמית בסוף השבוע הקרוב וזה אומר רק דבר אחד: הגיע הזמן לחופשת הקיץ שלכם. יתכן וכבר יש לכם רשימת יעדים ארוכה שכוללת מסלולים מפורטים. גם במקרה כזה כדאי לבדוק ששלושת היעדים הבאים מופיעים ברשימה. אם לא, הוסיפו אותם וגם אם לא תספיקו לבקר השנה, תמיד יש את הקיץ הבא.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תוכלו לחסוך 30 אחוז בכניסה לכמה מהאטרקציות בעיר. דנבר

דנבר
מזג האוויר הנוח ושלל מוזאונים שממתינים לביקור, העיר דנבר שבקולורדו היא יעד ידידותי לחופשת קיץ משפחתית. השנה גם המחירים סבירים, כשהעיר מופיעה במקום השישי ברשימת המקומות הטובים ביותר לחופשת קיץ. זאת, משום שהיא מספקת אטרקציות רבות, בעלויות נמוכות ואינה דורשת מסע מסובך על מנת להגיע אליה.

במהלך חודשי הקיץ עומד המחיר הממוצע לטיסה הלוך ושוב לדנבר על 250 דולר. המחירים לחדרים בבתי המלון שבעיר נעים סביב 150 דולר ללילה. ניתן למצוא טיסות במחירים נמוכים יותר של 145 דולר וטיסות מלוס אנג'לס ומניו יורק במחיר של 182 דולר בחודש ספטמבר. ניתן לחסוך גם על הביקור באתרים השונים בעיר, באמצעות כרטיסי CityPass, שמוזילים את המחירים בכ-30 אחוז. בין האתרים שהכרטיס כולל, גם האקווריום, גן החיות ומוזיאון החלל.

וושינגטון די.סי
מדובר באחד היעדים הקלסיים לביקור משפחתי במהלך חופשת הקיץ. הוא גם נמצא בראש רוב הרשימות השונות הממליצות על יעדים למטרות שונות ולעונות שונות. במהלך הקיץ, עומד המחיר הממוצע לטיסות הלוך ושוב על 300 דולר. ניתן להגיע לעיר גם בנסיעה כמעט מכל עיר בארצות הברית, במחיר נמוך יותר. אם מגיעים מאזור צפון מזרח ארצות הברית, מומלץ לחפש את הרכבת המתאימה של Amtrack. חברת הרכבות האמריקנית מציעה מבצעים והטבות למהלך חופשת הקיץ, כשניתן לחסוך עד 25 אחוז על מחירי הכרטיסים.

עבור דולר אחד תוכלו להגיע לעיר מניו יורק, מפילדלפיה או מבולטימור. וושינגטון די.סי

אפשר לנצל את המחיר לנסיעת אוטובוס מניו יורק, פילדלפיה ובולטימור לוושינגטון די.סי, שעומד על דולר אחד. כמו כן, העיר שופעת באינסוף אטרקציות בכניסה חופשית, בהן גם המוזיאונים של הסמית'סוניאן וגן החיות. כך שניתן לשמור על עלויות נמוכות בלי להקריב משהו מההנאה.

אורלנדו
בעונת הקיץ מזג האוויר ומספר התיירים מגיעים לשיא באורלנדו, שבפלורידה. המחירים הממוצעים לטיסות ולבתי מלון בעיר נמוכים בעונת הקיץ של השנה, בהשוואה לשנים קודמות. פארקי השעשועים והמים נמצאים של העיר מובילים ברשימת היעדים המומלצים לביקור בחופשת הקיץ. העיר אורלנדו נמצאת במקום השלישי ברשימת היעדים הידידותיים לארנק.

במהלך הקיץ, המחיר הממוצע לטיסה הלוך ושוב לאורלנדו עומד על 200 דולר. המחיר לחדר בבית מלון בעיר נע סביב 125 דולר.

מי שמעוניינים לחסוך במחירי הכניסה לפארקים שבעיר, יכולים לקבוע את החופשה שלהם לחודש ספטמבר ולהתארח באחד מבתי המלון שלא נמצאים במתחמי הפארקים.  

שלמו פחות על הכניסה לפארקים בחודש ספטמבר. אורלנדו

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE