הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הקיץ כבר כאן: מסלול הזהב של הגלידריות הטובות ביותר בסיאטל
סיאטל מציגה מבחר רחב של גלידריות מקוריות, ביתיות ובריאות. לרגל עונת הקיץ הבאה לטובה, הכנו עבורכם את מסלול הגלידות האולטימטיבי של העיר

עונת הקיץ כבר כאן  וזה אומר שהחל טירוף הגלידה. למרות שזה מקובל לאכול אותן בכל עונות השנה, בקיץ מדובר בהנאה מעולם אחר. למזלם של תושבי העיר, סיאטל מציעה גלידות משובחות במיוחד. מרעיונות מרעננים וחדשים, דרך טעמים ותיקים ואהובים ועד לטבעונים- בעיר נמצאות גלידות שכל אחד יכול לאהוב. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בין אם אתם מחפשים מילקשייק נוסטלגי או גלידה מרעננת בגביע, בכל מקום בסיאטל תמצאו חנות שתענה לצרכים שלכם.


"מולי מון", חברת גלידות שנוסדה בעיר, משתמשת בחלב, דבש, שוקולד, וניל, קפה ועלי תה שמקורם בחוף הצפון מערבי. כשמצרכים מקומיים לא נמצאים במלאי, החברה משתמשת ברכיבים אורגניים מחברות מקומיות כגון "ת'או שוקולד" ו-"סטאמפטאון קופי". 

"פארפייט", חנות הממוקמת בשכונת באלארד, מכינה גלידות ביתיות במקום והכל מורכב מבראוניז וסוכריות. החנות עובדת עם איגוד החקלאים של סיאטל על מנת להקים שתי גינות שיגדלו צמחים ופירות לשם הכנת גלידות חדשות. 

הגלידות של "פרנקי & ג'ו" מבוססות על צמחים, וגם הן מיוצרות בעבודה ביתית עם חלב רגיל וחלב קוקוס. גם הסירופים שלה מיוצרים בעבודה ביתית. 


פרנקי & ג'ו. גלידות ביתיות על בסיס חלב רגיל וחלב קוקוס


בין אם אתם מחפשים מילקשייק נוסטלגי או גלידה מרעננת בגביע, בכל מקום בסיאטל תמצאו חנות שתענה על הצרכים שלכם. בקיץ הזה, תושבי העיר הולכים להתפנק בגדול.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE