הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אילון מאסק לעובדי טסלה: אחד העובדים ביצע חבלה מכוונת בחברה, בגלל שלא קיבל קידום
המנכ"ל המפורסם ממשיך בשגרת החשדות שלו. גם לאחר הפיצוץ ברקטה SpaceX לפני כשנתיים חשד מאסק שנעשתה חבלה. כעת, לדבריו, העובד הודה במעשים המיוחסים לו

מנכ"ל טסלה, אילון מאסק, חושד כי אחד העובדים בחברתו פועל כדי לחבל בפעילות החברה. בדואר אלקטרוני ששלח מאסק אתמול (שני) לכל עובדי החברה, התייחס המנכ"ל לשריפה שפרצה במפעל, והוא התייחס אליה כאל חבלה לכל דבר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טוען שהעובד הודה במעשים. אילון מאסק

ביום ראשון בלילה שלח מאסק דואר אלקטרוני אחר לעובדים בו הוא טען כי הוא חשף עובד שמנסה לחבל בחברה. לדבריו, אותו עובד עשה "חבלה נרחבת" לפעילות החברה. בין השאר, מאסק טוען כי אותו עובד שינה את הקוד באחד המוצרים, וכי הוא מוסר מידע לזרים. כמה עובדים ממחלקות שונות בחברה אישרו את קבלת הדואר האלקטרוני המאשים.

ההודעה לעובדים נפתחה בכותרת "כמה נושאים מדאיגים", ומאסק פתח את דבריו בכך שהוא "גילה בסוף השבוע על כך שאחד העובדים ביצע חבלה נרחבת ומכוונת לפעילות החברה". לדבריו, עדיין לא ברור ההיקף המלא של אותם מעשים, אך "המעשים שאותו עובד הודה בהם די קשים".

על פי ההודעה, העובד טען כי היה מאוכזב משום שלא קיבל את הקידום בו רצה. "לאור המעשים שלו, אי קידומו היה בהחלט הצעד הנכון", כתב מאסק. המנכ"ל המפורסם ציין עוד כי החקירה עדיין בעיצומה בימים אלה. "עלינו לבדוק אם הוא פעל לבד או יחד עם אחרים - מתוך החברה או מחוצה לה", כתב.

בשנת 2016, לאחר שהרקטה SpaceX התפוצצה בזמן התדלוק לפני בדיקה של המנוע, טאסק ובכירים אחרים בחברה בדקו אם מדובר בחבלה מכוונת.

בימים אלה מגבירה טסלה את מאמציה להגביר את קצב הייצור של דגם 3S. החייבה קבעה לעצמה יעד של ייצור 5,000 כלי רכב בשבוע עד סוף יוני. בשבוע שעבר הודיעה טסלה על שינוי ארגוני נרחב ועל קיצוץ של תשעה אחוזים מכוח העבודה שלה. העובדים שאחראים על ייצור דגם 3S לא יושפעו מהשינויים מרחיקי הלכת, כך על פי הודעת החברה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE