הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כבאי וכבאית צילמו סרטי פורנו בתחנת כיבוי וצפויים להיות מפוטרים
ארתור דין ודיאן אלר היו כבאים מצוינים עם ציונים גבוהים בהערכות ביצועים. אבל הריגוש שבהצלת אנשים ורכושם על בסיס יומיומי לא הספיקה להם, והם החליטו לחלוק את מיומנותם באמנות האהבה עם העולם, דרך צילום סרטונים פורנוגרפיים והעלאתם לרשת. עד כאן ניתן אולי לטעון שמדובר בעניין אישי, אבל כשהם בחרו להשתמש בתחנת כיבוי עירוני בתור סט צילום, הם הסתבכו באמת

שני כבאים מאקרון שבאוהיו מואשמים בשימוש באחת מתחנות הכיבוי בעיר למטרה מעט שונה מאלה להן נועדה - צילום סרטים פורנוגרפיים. השניים, שהיו מוכרים כבני זוג, הוצאו לחופשה מנהלית בעוד העירייה פתחה בחקירה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ניסיון לחסוך בהוצאות על שכ"ד לאתר צילומים, או בחירה אמנותית? הכבאים החשודים (צילום: מחלקת הכיבוי של אקרון)



"ההאשמות הללו מביאות בושה ומבוכה בלתי רצויות למחלקת כיבוי האש של אקרון ולעיר כולה, והן פוגעות באופן לא הוגן בכבאים האחרים באקרון", נאמר בהודעה משותפת של ראש העיר, דן הוריגן ומפקד הכבאים קלארנס טאקר.

שני הכבאים החלו לעבוד במחלקת הכיבוי של אקרון כמעט באותו יום, ולשניהם עבר מקצועי מוערך והערכות ביצועים גבוהות בתפקידיהם. השניים לא עבדו באותה תחנת כיבוי. על פי דיווח בעיתון "אקרון ביקון ג'ורנל", הפרשה התפוצצה לאחר שהשניים העלו את פרי יצירתם לאינטרנט, ומישהו שמכיר כבאי בעיר העיר את תשומת לבו לכך שהרקע לביצועים המיניים נראה כמו רכוש עירוני.

"בחיים שלי לא שמעתי על משהו כזה", אומר סטיבן בארקר, נשיא איגוד הכבאים המקומי. "לא שמעתי אפילו על משהו שמתקרב לזה". אם יוכחו החשדות, צפויים שני הכבאים הנמרצים להדחה ממשרותיהם. "אנחנו ננקוט בפעולה הולמת ומהירה", הבטיח מפקד הכבאים טאקר.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE