הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: שוטרים פשטו על בית של עבריין מורשע והופתעו לגלות שם לא פחות מ-500 רובים
הרשויות מנסות להבין איך קרה שפושע הצליח לשים יד על כמות כזאת של כלי נשק. בינתיים, הוא שוחרר בערבות

אמריקאים שמחזיקים רובה בביתם זה לא דבר נדיר. אבל 500 כלי נשק בבית אחד זה דבר יוצא דופן גם בארצות הברית אוהדת הרובים. את הסליק הזה של מאות אקדחים, רובים וכלי יריה אחרים מצאו הרשויות בקליפורניה בפשיטה על ביתו של עבריין מורשע.

צוות משולב של שוטרים ממשרד השריף המקומי ושל משטרת קליפורניה הגיעו ביום חמישי לבית באזור מרוחק במחוז לוס אנג'לס, בעקבות טיפ שקיבלו. לפי המידע שהגיע אליהם מנואל פרננדז, עבריין מורשע בן 60, מחזיק בביתו כמות גדולה של כלי נשק. הם ערכו חיפוש בבית, שנמצא 45 מייל צפונית לעיר לוס אנג'לס, ומצאו בו 432 אקדחים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כלי הנשק שנתפסו. כמות בלתי סבירה

פרננדז נעצר מיד והוגש נגדו כתב אישום על אחזקת כלי נשק בידי עבריין ואחזקת תחמושת בידי עבריין. לפי החוק, ברוב המקרים מי שהורשע בפלילים לא יכול לרכוש נשק באופן חוקי.

אבל זה לא סוף הסיפור. השוטרים המשיכו בחיפושים ומצאו עוד 30 כלי נשק בבית של אישה שנמצאת בקשר עם פרננדז. למרות זאת, עדיין לא הוגש כתב אישום נגד האישה.

למחרת חזרו השוטרים לביתו של העבריין המורשע ובסריקה נוספת איתרו עוד 91 אקדחים שהוחבאו במקום. בחיפוש הזה נלקחו גם מחשבים, טלפונים ניידים וכוננים שאמורים לסייע לרשויות לפענח כיצד נרכשו כמויות כאלה של נשק. 

רוב כלי הנשק שנמצאו היו רובים ארוכי קנה ורק חלק קטן היו אקדחים. הרשויות שחררו תמונות של ארסנל הנשק שנתפס בפשיטה בלוס אנג'לס. מדובר בתיעוד יוצא דופן, מאחר והתמונות מזכירות פשיטות על משולחים של ארגוני טרור או ארגוני פשע - ולא כמאגר נשק של אדם פרטי.

למרות כמות הנשק הגדולה שנתפסה בביתו ואצל חברתו, פרננדז שוחרר בערבות עד לתחילת משפטו ביולי הקרוב. השוטרים עדיין מנסים לפענח מניין הגיעו כלי הנשק לידי העבריין ומה תוכנן לעשות איתם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE