הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רק דברים טובים: האסופה הבאה כוללת כמה אירועי תרבות כך שכל אחד יכול למצוא משהו לסופ"ש הקרוב
פסטיבל פרחים, מיצגי אמנות, תערוכת טכנולוגיה, פסטיבל הסרטים הקצרים הגדול ביותר בצפון אמריקה, כנס כלבים על חוף הים ועוד הפתעות. האסופה הבאה כוללת רק דברים טובים, כך שכל אחד יכול למצוא משהו לסוף השבוע הקרוב

סוף השבוע הזה יביא למי שיהיו באזור לוס אנג'לס פרחים, אמנות, טכנולוגיה מגניבה, סרטים קצרים, תהלוכות חגיגיות וכנס משעשע של כלבים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אל תפספסו את המצעד המפורסם של פסטיבל הפרחים בלומפוק וואלי

פאלם ספרינגס
בין ה-19 ל-22 ביוני, יוצגו יותר מ-55 סרטים קצרים במסגרת פסטיבל הסרטים הקצרים הבינלאומית של פאלם ספרינגס, שנחשב לאירוע הסרטים הקצרים הגדול ביותר בצפון אמריקה. במהדורה ה-24 של הפסטיבל, אפשר לצפות לאוסף של סרטים קצרים לא קונבנציונליים, שרובם יוצגו בתיאטרון קמלוט בעיר.

מחיר: החל מ-13 דולר לכרטיס.
טלפון: 800-898-7256 או 760-778-8979

לומפוק וואלי
היכונו למפגש עם החלל החיצון, ה-פיינל פרונטיר, הלא הוא הנושא תחתיו מתקיים השנה פסטיבל הפרחים של לומפוק וואלי, בריון פארק, שיתקיים בין ה-20 ל-24 ביוני. האירוע המרכזי של הפסטיבל הוא מצעד מרהיב שיערך ב-23 ביוני, אך מדי יום יתקיימו תהלוכות חגיגיות ומופעי בידור. כמו כן, יפעלו ביתני לממכר חפצי אמנות, מזון ומשקאות ובגן היין אפשר יהיה ליהנות מהנוף ומהטעם.

מחיר: 5 דולר לכרטיס. ילדים מתחת לגיל 12 חינם. ב-20 ביוני תתאפשר כניסה חופשים לכולם.
טלפון: 805-735-8511

הנינגטון ביץ'
ב-23 ביוני, כדאי למבקרים בהנינגטון ביץ' להיזהר שלא לדרוך בטעות על אחת מהכלבים הקטנטנים שצפויים להשתתף בכנס הכלבים, קורגי ביץ' דיי, שיתקיים בחוף האנינגטון סטייט (בין בקתת מציל מספר 14 לבקתת מציל מספר 15). רבים מהכלבלבים יתאמצו לבצע פעלולים במסגרת התחרות המדוברת.

הכניסה חופשית.
טלפון: 714-969-3492

היזהרו שלא לדרוך על הכלבלבים הקטנים שיתרוצצו על החוף בהנינגטון

טורנס
מי שאוהבים אמנות יכולים להגיע ב-23 ביוני למרכז התרבות של טורנס, לחגוג את היצירתיות של אמני האזור, בפסטיבל סאות' ביי לאמנות. באירוע אפשר לצפות לתערוכות של אמנות מסוגים שונים, סדנאות מלאכה, חנות עם מוצרי 'עשה זאת בעצמך', פרויקטים אמנותיים ומופעי בידור.

הכניסה חופשית אך מחיר עבור מזון ומשקאות הוא 3 דולר.
טלפון: 310-378-8100

ארקדיה
ב-23 ביוני תתקיים בארקדיה תערוכת המדע הטכנולוגיה והאמנות, Steam M+. התערוכה יתמקד בתחום האמורים וגם בהנדסה, מתמטיקה ועוד. האירוע יתקיים במרכז לאמנויות הבמה ויכלול מיצגי אמנות הייטק, סדנאות מלאכה, הפעלות מאתגרות לילדים ועוד. המשתתפים יזכו ליהנות מתכנית אימונים בעבודות אמנות.

הכניסה חופשית.
טלפון: 626-821-1781

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE