הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מותג במשבר: גל סגירות סניפים בסטארבקס
בעקבות ירידה בתחזיות של הרבעון השלישי של השנה, החברה הודיעה כי תיאלץ לסגור סניפים רבים, בעיקר באזורים עירונים שבהם ישנה כמות גדולה של סניפיה ומתחריה; המנכ"ל: "הביצועים האחרונים לא תואמים את הפוטנציאל של המותג"

רשת בתי הקפה סטארבקס הודיעה אתמול (ג') כי היא תיאלץ לסגור כ-150 מחנויותיה בשנה הבאה, בעיקר במקומות עירוניים שבהם ישנה כמות גדולה של סניפי הרשת. ראשי החברה הודיעו אמש לבעלי המניות שהם מצפים לגידול של אחוז בודד במכירות ברבעון השלישי של השנה (שיחל בחודש הבא), ירידה לעומת התחזיות. בעקבות ההודעה על סגירת הסניפים, מניית הרשת רשמה ירידה של 3.5%. מנכ"ל הרשת, קווין ג'ונסון, פרסם הודעה בנושא, ובה נאמר כי "הביצועים האחרונים שלנו לא תואמים את הפוטנציאל של המותג שלנו, והם אינו מקובלים עלינו. אנחנו זקוקים לפעול באופן מהיר יותר על מנת לספק מענה לצרכים של לקוחותינו, שהולכים ומשתנים בקצב מהיר".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)


לבעלי המניות אמר המנכ"ל כי "ברבעון האחרון, יזמנו תוכנית שנבעה מאירוע לא מתוכנן בפילדלפיה. זה לא תירוץ לקצב הגידול, אבל זה הוביל לסגירת החנויות ליממה שלמה", הוא אמר. כזכור, הרשת סגרה כ-8,000 מסניפיה בשלהי חודש מאי בעקבות האירוע שבו שני גברים ממוצא אפרו-אמריקני נזרקו מהמקום ללא כל סיבה. היו"ר היוצא, האוורד שולץ, אמר שהיוזמה הזו עלתה לרשת ב"עשרות מיליוני דולר".

כעת החברה עומלת על שיקום תדמיתה, והרשת תציע בקרוב משקאות בריאים יותר, לדוגמה תה קר ללא סוכר. החלטה זו נובעת מתופעה שהולכת וגדלה, בה המשקאות הכי פחות בריאים רושמים ירידות במכירות. מתחילת השנה, המכירות של קפה קפוא (Frapucino) ירדו ב-3%. מעבר לכך, החברה מקווה למשוך יותר לקוחות באמצעות האפליקציה שלה, שאותה היא מבקשת לשדרג.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE