הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"ישנם פערים פוליטיים עצומים": מושל ניו יורק מתייחס לחוקי הגבלת כלי הנשק במדינה
אנדרו קואמו הודיע אתמול כי לא יחולו חוקים חדשים, לרבות 'חוק הדגל האדום' שאותה העלה בעצמו, מכיוון שישנם "פערים פוליטיים עצומים", לדבריו; יו"ר הרוב בסנאט המקומי: "קואמו מעוניין יותר ביח"צ מאשר עשייה"

מושל מדינת ניו יורק, אנדרו קואמו, אמר אתמול (ג') כי הוא אינו מצפה שבית המחוקקים של המדינה תאשר חוקים נוספים בנושא כלי הנשק, לרבות הצעת החוק שהעלה בעצמו. המושל טוען שהמצב הפוליטי במדינה לא יאפשר את אישורם של חוקים משמעותיים לפני שבית המחוקקים יצא לפגרה היום. "למעשה, כל מה שיכולנו להעביר, העברנו בעזרת התקציב", אמר המושל.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מושל ניו יורק, אנדרו קואמו (צילום: Shutterstock)


המושל קואמו ציין באופן מפורש את המצב הפוליטי השרוי במדינה, בו דמוקרטים ורפובליקנים לא מסוגלים להגיע להסכמות. "הגענו למחסום כלשהו בנושאים האלה. אם כבר, האווירה הפוליטית רק הולכת ומתחממת. הנושאים שהושארו על שולחן הדיונים הם כאלה בעלי פערים פוליטיים עצומים", הוא אמר. המושל גם התייחס להצעת החוק שהעלה, שזכה לכינוי "חוק הדגל האדום". לפי חוק זה, לקרובי משפחה, מורים וגורמי אכיפת חוק תהיה האפשרות לשלול באופן זמני את זכויות נשיאת הנשק ממי שהוגדר כמסוכן ע"י אותם אנשים. "הסנאט [המקומי] אינו מעוניין לדון בחוק הדגל האדום. תושבי המדינה יבהירו את עמדתם כלפי הסנאטורים בבחירות בנובמבר", אמר קואומו. 


יו"ר הרוב בסנאט של מדינת ניו יורק, ג'ון פלנגן (צילום: Shutterstock)


מאידך, יו"ר הרוב בסנאט המקומי, ג'ון פלנגן, מאשים את המושל בכך שהוא אינו דן בנושא הצעת החוק עם מחוקקים רפובליקנים. "לפני חודשיים, המושל הרים ידיים על מושב הפעילות השנתי, ולא נותר לנו לעשות דבר. מאז, הוא מעוניין יותר בכך שיצלמו אותו לכתבות מאשר בלעסוק בטובת התושבים", אמר פלנגן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE