הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מישיגן: מאסר לצעירה שבדתה מקרה אונס
מארי זולוסקי טענה שנאנסה במכללת דלתא בעיר ביי סיטי ע"י אלמוני, אך המשטרה לא הצליחה לאשר את גרסתה; בהמשך הודתה שהמציאה את האירוע, אך גם טענה שעברה אונס לפני כן. בית המשפט הטיל עליה 45 ימי מאסר ויעוץ פסיכולוגי

מארי זולוסקי, צעירה בת 21 ממישיגן, נשלחה למאסר של 45 יום לאחר שטענה בחודש מרץ כי עברה אונס במגרש חנייה של המכללה בה היא לומדת. על פי דו"ח המשטרה, זולוסקי הלינה בפני אמה כי היא נאנסה בידי אלמוני בעיר ביי סיטי, בה נמצאת מכללת דלתא. משטרת המכללה לא הצליחה לאשר את הסיפור שלה, ובהמשך היא הודתה בכך שבדתה את כל האירוע.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מארי זולוסקי (צילום: משרד השריף במחוז ביי)


תחילה סיפרה כי אכן עברה אונס, אך לא בשטח המכללה: "הותקפתי מינית קודם לכן, לא בקמפוס. ובגלל שהתביישתי בנסיבות [התקיפה], האשמתי את המכללה כאשר אמי התקשרה. זו הייתה טעות, הייתי צריכה להיות כנה מלכתחילה", אמר זולוסקי זמן קצר לאחר האירוע. השבוע, השופט ג'וזף שירן הטיל עליה 45 ימי מאסר מכיוון שדיווח שווא על תקיפה נחשב לעבירה מסוג פשע. לאחר שתשחורר, היא תיהיה בתקופת מבחן במשך שנתיים ותיאלץ לעבור הבחנה פסיכולוגית. אם תפר את תנאי השחרור בתקופת המבחן, יוטל עליה עונש מאסר בפועל מינימלי של 220 יום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE