הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פורץ במשקל כבד: דב לא עמד בפיתוי של שוקולד שהושאר לבד במטבח
מצלמת אבטחה תיעדה את החיה העצומה נכנסת דרך החלון של בית בעיר סאות' לייק טאהו (קליפורניה). בעל הבית: "הדלתות היו נעולות, רק החלון הקטן של המטבח היה פתוח". דוברת המשרד לחיות בר: "הדב רואה באירוע כחיובי ויחפש לשחזרו"

משפחה הגרה בעיר סאות' לייק טאהו (עיר נופש הממוקמת בצפון קליפורניה) חוותה אירוע מפתיע מאוד בשבוע שעבר כאשר דב ענק פרץ לביתם. מצלמת האבטחה שהוצבה במטבח הבית תיעדה את האירוע כולו, ובו ניתן לראות את הדב העצום, שמשקלו הוערך בכ-300 פאונד וגובהו כ-7 רגל, מוריד את רשת הזבובים שהותקנה על החלון, ואז הוא מבחין בשקית של ממתקי שוקולד על השיש - שאותה החליט לאכול. כאשר הבין שישנם מאכלים מעניינים במקום, החליט לנסות להיכנס עם כל גופו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



משפחת סקופילד, שגרה במקום, לא הייתה בבית בעת האירוע. אב המשפחה, ליין, סיפר כי "הדלתות היו נעולות, והשארנו חלון קטן פתוח. בחיים לא חשבתי שדב יכול לעבור בחלון כזה קטן". עוד סיפר כי מדובר במקרה השני שבו דב פורץ לביתם, כאשר בפעם הראשונה הצליחה החיה לפרוץ דרך דלת שלא הייתה נעולה. כאמור, המשפחה חשבה שהיא טיפלה בנושא, אך לדוב רצונות משלו. המשפחה סיפרה כי היו לפחות 6 מקרים כאלה בביתם מאז שעברו לאזור לפני כ-20 שנים.

ליסה ג'ונסון, דוברת המשרד לדיג וחיות בר בקליפורניה, טוענת שמדובר בתופעה שכיחה: "בשלב מסוים בחייו של דב, הם מוצאים מזון כלשהו באמצעות פריצה למקום, בין אם מדובר בבית או בפח זבל. כאשר זה קורה, הם זוכרים את זה כחוויה חיובית ומחפשים לשחזר אותה", היא אמרה. 




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE