הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: 3 הרוגים באירוע ירי מחוץ לבית מרקחת
אלמוני פתח באש בסמוך לשעה 10:00 בבוקר ברובע הברונקס, אך המשטרה מסרבת לפרסם אם היא לכדה את החשוד; "אנשים רצו לכל עבר, אני התחבאתי מאחורי ספסל", אמר עד ראייה. המשטרה מבקשת מהציבור שלא להתקרב לאזור, שכן במקום ישנה תנועת ערה של רשויות החוק

שלושה בני אדם נהרגו הבוקר (חמישי) ברובע הברונקס לאחר שחמוש פתח בירי במרכז קניות חיצוני מקומי, בסמוך לבית מרקחת. תחילת האירוע בסמוך לשעה 9:45 בבוקר, אז התקבל הדיווח הראשוני על יריות שנשמעו באזור צומת השדרות רנדל וקאסטל היל. במקום נרשמה תנועה ערה של כוחות הביטחון, אך המשטרה סירבה לפרט אם עצרה חשוד כלשהו באירוע. עדי ראייה סיפרו על הכאוס ששרר במקום: "אני התחבאתי מאחורי ספסל, ראיתי אנשים רצים לכל מקום, פשוט ניסו להתרחק ככל הניתן", אמר גבר שביקש להישאר בעילום שם.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, הבוקר (צילום: NYPD)


גבר נוסף סיפר שהשלווה הופרו במהרה, והמקום הפך לזירה של תופת: "היה בוקר שקט, בקושי היו מכוניות בכביש. פתאום שמעתי את היריות, ונראה לי שהם נורו רק מאקדח אחד. הרעש היה צלול כל כך", הוא סיפר. הוא המשיך לספר שמיד הבחין בקורבן אחד שוכב על המדרכה עם אישה שניסתה לעצור את הדימום שממנו סבל. 

כאמור, פרטים רבים על האירוע לא מתפרסמים בשלב זה ע"י המשטרה, אך היא צפויה לספק פרטים נוספים בהמשך היום. בשלב זה, היא מבקשת מהציבור שלא להתקרב לאזור, שכן כוחות שיטור רבים עדיין נמצאים במקום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE