הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ה-LAPD: סדרת פריצות לבתים בשרמן אוקס
המשטרה מחפשת אחר שלושת החשודים, שנצפו במצלמות האבטחה של אחד הבתים. החוקרים חושדים כי הם אלו שאחראים על 10 הפריצות שאירעו באזור שרמן אוקס בחודש האחרון; "הם חוצפנים, לא אכפת להם מכלום", אמר אחד הקורבנות

משטרת לוס אנג'לס תרה אחר שלושת החשודים בסדרת פריצות לבתים בשכונת שרמן אוקס. עד כה הצליחה קבוצת הגנבים לפרוץ לעשרה בתים בחודש האחרון, והם הצליחו לגנוב פריטים יקרים בכל המקרים, גם כאשר נשמעת אזעקה. הפריצה הראשונה אירעה ב-18 מאי בשד' בלאייר (Bellaire) והאחרונה נרשמה ב-10 ביוני, אז הצליחה הקבוצה לפרוץ ל-4 בתים שונים באזור.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



המשטרה חושדת כי הקבוצה עורכת תצפית על בית במשך מספר ימים לפני שהיא פורצת אליו, הערכה שעלתה לאחר שאחד מבעלי הבית הלין כי קיבל התראה לטלפון הנייד שלו על תזוזה בתוך הבית דקות ספורות לאחר שהוא ומשפחתו עזבו את המקום. "אשתי אמרה, 'אני חושבת שיש מישהו בקדמת הבית'. הסתכלנו באפליקציה של Ring וראינו שלושה גברים זרים שמסתובבים להם מחוץ לבית ומחפשים את הדרך הקלה ביותר לפרוץ", הוא אמר. בסופו של דבר, השלושה נכנסו לאחר ששברו חלון בחצר האחורית של הבית. בשלב זה החליט בעל הבית לשוב למקום כדי להרחיק את הפולשים. "הגעתי חמש דקות לפני המשטרה, והתחלתי לצרוח אל תוך הבית. השתמשתי בכל קללה שאני מכיר", הוא סיפר.

השלושה נבהלו וברחו מהמקום, לא לפני שהצליחו לקחת אייפד ומספר תכשיטים יקרים. "הם חוצפנים. רואים בסרטון, רואים את הפנים שלהם ורואים שהם לבושים בבגדים בהירים. פשוט לא אכפת להם", הוא אמר. המשטרה טוענת שהשלושה עושים שימוש במכונית מסוג אינפיניטי (Infinity), בעל לוחית זיהוי של קליפורניה עם הספרות 6YUS354. אחד הגברים הינו ממוצא היספני, אחד ממוצא אפרו-אמריקני ואילו השלישי ממוצא שאינו ידוע. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE