הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הושלך כמו שקית זבל": חקירת מותו של ילד שנפלט לחוף חשפה אמת מזוויעה
המשטרה בטקסס עצרה את רבקה ריברה ובת זוגתה בחשד כי הם גרמו למותו של ילד בן 4, שגופתו נשטפה אל חופי גלבסטון בשנה שעברה. המשטרה התקשתה לזהותו מפני שאף משפחה לא הכריזה על הילד כנעדר

אמו של ילד בן 4, שגופתה נסחפה אל עבר החוף בטקסס בשנה שעברה, הודתה בכך שהיכתה אותו וסירבה לפנותו לטיפול רפואי לאחר שהוא נפצע בראש כתוצאה מהשתוללות בבית. בהמשך, היא לקחה אותו באישון לילה למפרץ גלבסטון, שם השליכה את גופתו למי מפרץ מקסיקו. בהמשך, המשטרה בעיר זיהתה את הילד כג'יידן אלכסנדר לופז, אך קודם לכן כינתה אותו "יעקב הקטן", לאחר שאף אחד לא דיווח על ילד נעדר. ורנון הייל, מפקד המשטרה בגלבסטון, הודיע אתמול (ד') כי רבקה ריברה, אם הילד, ובת זוגתה דניה גומז נעצרו והן צפויות לעמוד לדין באשמת חבלה של ראיות. לא ברור אם שתיהן תועמד לדין על הרצח, או רק אחת.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דניה גומז (ימין) ורבקה ריברה (שמאל), שנעצרו השבוע (צילום: משטרת גלבסטון)


על פי דו"ח המעצר, ריברה טענה בפני החוקרים כי היא התעוררה באמצע הלילה לאחר שבנה מת והניחה את גופתו במכונית. ביחד עם בת זוגתה וילדה נוספת, הם נסעו לחוף הים. לדבריה, היא השליכה את גופתו למים כי בעבר לקחה אותו לשם והוא נהנה מהבילוי בחוף. גרסה זו לא תואמת את העדות של בת זוגתה, שאמרה לפני כחודש כי היא נכחה במכונית שהסיעה את גופת הילד, אך הדגישה כי אין בידה מידע נוסף אודות מקום הנסיעה. לטענתה, היא שתתה אלכוהול באותו ערב ולכן לא זוכרת דבר. ריברה ציינה בפני חוקרי המשטרה שבנה נחבל בראשו לאחר שהתנגש בקיר כשבועיים לפני מותו. היא ניסתה לנקות את פצעיו בעזרת אלכוהול לחיטוי, אך ויכוח בינה לבין בת זוגתה גרמה לה לשפוך בטעות, לדבריה, את הנוזל על פניו של בנה.


קלסתרון הילד, מהתקופה בה נחשב כנעדר (צילום: משטרת גלבסטון)


בריאן גיינס, סוכן FBI שמעורב בחקירה, כינה את האירוע כ"מזעזע" במהלך מסיבת עיתונאים שערך אתמול. "אף אחד לא דיווח על העדרותו של ג'יידן. אף אחד לא חיפש אחריו. מישהו לקח ילד יפה ותמים והשליך אותו לים כאילו היה מדובר בחתיכת זבל", אמר גיינס. מוקדם יותר השנה, המשטרה פרסמה באופן חריג את תמונת פניו של הילד המת, בתקווה כי הפרסום יוביל לזיהוי. אתמול החוקרים אישרו כי פרסום התמונה סייע, שכן הוא הוביל לעשרות פניות עם שמות פוטנציאליים. בדיקת דנ"א הובילה לזיהוי הוודאי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE