הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: מאסר בפועל ל"סטוקר" שאימלל את חיי צעירה
בית המשפט במדינה הטיל על תומאס טרפיקנטה ארבע שנות מאסר לאחר סדרת איומים כנגד חברתו לשעבר, לרבות פרסום פרטיה באתר של יצאניות; השופט: "לו היה לך קמצוץ קטן של שכל, היית מבין שמעשיך הם נבזים". החשוד גם שלח סמים למעונה של הצעירה, ששמה לא פורסם

תומאס טרפיקנטה, תושב העיר סיפורד (ניו יורק) בן 23, נשלח לארבע שנות מאסר בעקבות סדרת הטרדות כנגד חברתו לשעבר, לרבות פרסום הפרטים האישיים שלה באתר אינטרנט של יצאניות ושליחת סמים אל האוניברסיטה בה למדה. בית המשפט הרשיע אותו במה שהוגדר כ"הטרדה מקוונת והפצת סם", והשופט דיויד לרימר אמר לנאשם כי "לו היה לך קמצוץ קטן של שכל, היית מבין שמעשיך, שעליהם חזרת שוב ושוב, הם נבזים". 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



ריימונד פריני, עורך דינו של טרפיקנטה, אמר כי הם מתכוונים לערער על העונש, וזאת למרות שהוא הודה באשמה בחודש מרץ. על פי כתב האישום, טרפיקנטה הכיר את בת זוגו באמצעות אתר מקוון, והם יצאו במשך תקופה קצרה עד שנפרדו בסוף אוקטובר 2017. בשלב הזה, בת זוגו לשעבר (שביקשה להישאר בעילום שם) החלה לקבל מסרונים מאיימים לטלפון הסלולרי שלה. באחד המקרים, היא קיבלה הודעה ובה נכתב כי "לא בטוח שם בחוץ", כך על פי התובע בתיק. בשלב מסוים הוא החל לעשות שימוש במכשיר לשינוי הקול, ונהג להתקשר אליה ולומר שהוא "נמצא בתוך הבית".

בחודש נובמבר האחרון, טרפיקנטה שלח סמים מסוג קוקאין ומתאמפטמין לדירתה במעונות הסטודנטים, ואז התקשר לאבטחת האוניברסיטה והתריע בפניהם על הימצאות הסמים. חברת האבטחה נאלצה לבצע חיפוש בחדרה, אך לא מצאה דבר. בשלב הזה היא פנתה למשטרה וגם הראתה להם הודעות ששלח, ובהם מאיים כי יעלה את פרטיה לאתר אינטרנט של יצאניות.

בדרך כלשהי, הצליח טרפיקנטה לחדור אל חשבונה האישי באתר האוניברסיטה ואף נבחן תחת שמה, כאשר הוא נכשל במבחנים בכוונה. כאשר המשטרה הגיעה לביתו ע"מ לעצור אותו בחודש דצמבר האחרון, הם מצאו רובה סער מסוג AR-15 שהיה טעון, אך עד כה לא ברור אם נרכש באופן חוקי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE