הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עיתונאי פוקס ניוז צ'רלס קראוטהאמר הלך לעולמו בגיל 68
הפרשן השמרני זוכה פרס פוליצר מת כתוצאה מגידול סרטני בבטנו. קראוטהאמר, שעבד גם ברשת "פוקס ניוז", נפרד לפני מספר שבועות מקוראיו ב"וושינגטון פוסט". הוא היה ממבקריו החריפים של הסכם הגרעין עם איראן, אותו כינה "כניעה מבישה"

הפרשן היהודי-אמריקאי זוכה פרס פוליצר צ'רלס קראוטהאמר הלך היום לעולמו בגיל 68 כתוצאה מגידול סרטני בבטנו. הפרשן השמרני, שעבד עד לאחרונה ברשת החדשות הימנית "פוקס ניוז", נאלץ לעזוב את עבודתו באוגוסט, לטובת ניתוח להסרת הגידול ממנו סבל. הוא הותיר אחריו אישה ובן.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קראוטהאמר. "הרדיפה אחר האמת היא משימה אצילית". צילום: איי.פי


לפני כמה שבועות נפרד קראוטהאמר מקוראיו מעל דפי ה"וושינגטון פוסט", בו כתב מאז 1984.  בטור החושפני שפרסם כתב הפרשן הנודע כי "זה גזר הדין סופי. הקרב שלי הסתיים. הרופאים שלי אמרו לי כי בתסריט הטוב ביותר נותרו לי רק כמה שבועות לחיות". קראוטהאמר כתב כי הוא "עוזב את החיים האלו בלי חרטות", והוסיף כי "אלו היו חיים נפלאים, מלאים ושלמים, עם אהבות נפלאות ומסעות גדולים, שהופכים את החיים לשווים לחיות. אני עצוב לעזוב, אבל עוזב עם ההכרה שחייתי את החיים כפי שרציתי".


"הבדיקות האחרונות חשפו כי הסרטן חזר. רק לפני חודש לא היה שום סימן לכך, מה שאומר שמדובר בגידול תוקפני שמתפשט מהר". הוא הודה לעמיתיו, לקוראיו ולצופיו, וכתב כי "אני מאמין שהרדיפה אחר האמת והרעיונות הנכונים דרך דיון כן וויכוח נחוש היא משימה אצילית. אני מוקיר תודה על הזכות שהייתה לי לשחק תפקיד קטן בשיחות שעזרו להנחות את הגורל של האומה הנפלאה הזו". 


יש לציין כי קראוטהאמר היה נחרץ בדעתו נגד הסכם הגרעין עליו חתם הנשיא הקודם ברק אובמה עם איראן ב-2015. לאחר חתימת ההסכם הוא טען כי "פרטי ההסכם די מטורפים". וטען כי הוא המום מגודל הכניעה של אובמה, "שוויתר לחלוטין על עצם הרעיון שעל האיראנים להתפרק מיכולת ההעשרה שלהם".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE